با 2 هدف بزرگ در مسابقات جهانی کشتی گرفتم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دارنده مدال طلای امید های دنیا گفت: برای اینکه در رقابت های زیر 23 سال دنیا قهرمان شوم 2 هدف بزرگ و مهم را در فکر داشتم.

با 2 هدف بزرگ در مسابقات جهانی کشتی گرفتم

پویا دادمرز گفت: خدا را شکر توانستم مدال طلای مسابقات زیر 23 سال دنیا در اسپانیا را کسب کنم تا ضمن خوشرنگ تر کردن مدال نقره سال گذشته، ناکامی مسابقات دنیای بزرگسالان سال جاری را نیز جبران نموده باشم.

وی توضیح داد: در این دوره از مسابقات پس از چهار کشتی سخت در فینال مقابل حریف آذربایجانی که قهرمان دنیا را شکست داده بود با یک کشتی حساب شده پیروز و قهرمان امید های دنیا شدم.

دادمرز با تقدیم مدال طلایش به مردم ایران گفت: امیدوارم دل مردم کشورم را توانسته باشم کمی شاد کنم.

قهرمان امید های دنیا ضمن قدردانی از مربیان، کادر فنی و بخصوص حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، مطرح نمود: کوشش می کنم همین روند را برای کسب موفقیت های بیشتر ادامه دهم، با دعای خیر مردم پله های پیشرفت را طی و دل مردم کشورم را شاد کنم.

در وزن 55 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 1 نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دادمرز در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 از سد دنیس می های از رومانی گذشت و به ملاقات فینال راه یافت. وی در این ملاقات با نتیجه 5 بر 1 از سد نیهاد قلی زاده قهرمان جوانان دنیا از آذربایجان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رقابت های جام دنیای کشتی فرنگی روز های 14 و 15 آبان ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می گردد و پویا دادمرز به عنوان ملی پوش وزن اول ایران در این رقابت ها شرکت خواهد نمود تا این کشتی گیر در کمتر از 2 ماه در 3 رقابت مهم به میدان رفته باشد.

وبلاگ ایتالیا ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با 2 هدف بزرگ در مسابقات جهانی کشتی گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 2 هدف بزرگ در مسابقات جهانی کشتی گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید