تمامی وام های ازدواج در هفته دولت پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران (پانا) - معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های بانکی وزارت اقتصاد بیان کرد تمامی افرادی که ثبت نام وام ازدواج داشته اند در هفته دولت وام ازدواج خود را دریافت خواهند کرد.

تمامی وام های ازدواج در هفته دولت پرداخت می گردد

عباس حسینی در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شفافیت، عدالت و توسعه عدالت و حمایت از فراوری سه محور مهمی بوده است که در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مجموع نقدینگی کشور در سرانجام خرداد 1400 حدود 5 هزار و 100 همت بوده است. تا سرانجام خرداد امسال مانده کل سپرده های بانکی 5 هزار و 800 همت بوده که از این اندازه 5 هزار همت مربوط به سپرده های ریالی بوده است.

حسینی توضیح داد: تا سرانجام خرداد امسال مانده تسهیلات جاری و غیره 4 هزار و 400 همت است و به معنای آن است که 83.2 درصد از مجموع سپرده های بانکی در قالب تسهیلات به مردم پرداخت شده است و 5 درصد نیز نقدینگی شبکه بانکی است.

وی اضافه کرد: مانده تسهیلات غیرجاری نیز 361 همت است که 8.1 درصد نسبت تسهیلات غیرجاری به کل تسهیلات جاری است.

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: 5 درصد از کل تسهیلات پرداختی مربوط به بخش کشاورزی، 33 درصد صنعت، 5 درصد مسکن و ساختمان، 10 درصد بازرگانی و مابقی در قالب بخش خدمات است.

وی ادامه داد: در 2 ماه ابتدایی امسال 377 همت تسهیلات به وسیله بانک ها پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته که 274 همت بوده رشد 40 درصدی داشته است.

ادامه دارد....

منبع: خبرگزاری پانا

به "تمامی وام های ازدواج در هفته دولت پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی وام های ازدواج در هفته دولت پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید