تمساح سیری ناپذیر، پیتون بزرگ را به میان وعده بعدازظهرش تبدیل کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ویدیوی زیر، دنیای سگ ها نیست، دنیای خزندگان است. چه محیطی بهتر از فلوریدا اورگلیدز برای فیلم هایی که هم یک تمساح درنده و هم یک پیتون بزرگ الجثه را شامل می گردد؟ قبل از تماشای این صحنه، باید بدانید که چه نوع حیوانات دیگری در این زیستگاه زندگی می نمایند!

تمساح سیری ناپذیر، پیتون بزرگ را به میان وعده بعدازظهرش تبدیل کرد

طیف گسترده ای از حیوانات فلوریدا اورگلیدز را خانه می نامند. در کنار تمساح ها و خزندگان مانند پیتون، پستاندارانی مانند گوزن دم سفید، بابکت، راکون، روباه خاکستری، پلنگ فلوریدا و خرس سیاه نیز وجود دارند.

از گونه های آبزی می توان به گاو دریایی هند غرب و دلفین ها اشاره نمود. بعضی از پرندگان این منطقه عبارتند از لک لک ها، حواصیل آبی بزرگ، حلزون و عقاب سرسفید.

اورگلیدز دقیقا کجاست؟

اورگلیدز (Everglades) در بخش جنوبی فلوریدا واقع شده است. در سراسر بخش قابل توجهی از استان، عمدتاً در جنوبی ترین منطقه و از غرب با خلیج مکزیک، از شرق با اقیانوس اطلس هم مرز است و از دریاچه اوکیچوبی در شمال تا خلیج فلوریدا در جنوب امتداد دارد.

چه نوع پیتون هایی در فلوریدا زندگی می نمایند؟

یکی از گونه های مهاجمی که فلوریدا را ویران نموده است، پیتون برمه ای است. این مار های پیتون خزندگان غول پیکری هستند و اگرچه وقتی آن ها را می بینید ترسناک هستند، اما به میزان بعضی مار های سمی کوچکتر کشنده نیستند.

آن ها منقبض نماینده هستند، به این معنی که قبل از اینکه طعمه خود را به طور کامل ببلعند، به معنای واقعی کلمه زندگی را از بین می برند. از دیگر گونه های مار مهاجم می توان به پیتون آفریقای شمالی و مار بوآ اشاره نمود.

شکار پیتون به وسیله تمساح گرسنه

وقتی ویدیو آغاز می گردد یک تمساح در مرکز صفحه دیده می گردد که تا حدی زیر آب است، بنابراین در ابتدا کاملاً تعیین نیست که چه اتفاقی می افتد.

سپس آغاز به بیرون آمدن از آب به سمت علف های بلند اطراف می نماید و می بینید که چیزی در دهانش دارد. آن چیزی آنقدر بزرگ است که علیرغم گیرکردن در دهانش، بدنش نیز در کنار بدن تمساح، تا دمش کشیده می گردد.

تمساح فقط برای یک ثانیه پیتون را رها می نماید و دوباره آن را زیر پا می گذارد. شرحی روی صفحه ظاهر می گردد که نشان می دهد این فیلم در فلوریدا اورگلیدز گرفته شده است.

سر تمساح با مار پیتون بزرگ و بسیار مرده از آب بیرون می آید. بخشی از بدن مار پیتون به آرامی از دهان تمساح بیرون می افتد و در هنگام فرود در آب صدای سیلی ایجاد می نماید. تمساح با آن خشن تر می گردد و سرش را به جلو و عقب می زند.

تمساح با استفاده از این حرکت شلاقی به جلو و عقب، بدن پیتون را درست جلوتر از آن روی چمن قرار می دهد، گویی غذایش خود را در بشقاب می گذارد. به کوبیدن پیتون ادامه می دهد و در حالی که آماده خوردن است آن را تکه تکه می بلعد.

منبع: ساناپرس

منبع: فرارو

به "تمساح سیری ناپذیر، پیتون بزرگ را به میان وعده بعدازظهرش تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمساح سیری ناپذیر، پیتون بزرگ را به میان وعده بعدازظهرش تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید