ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را برطرف می نماید

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون امور جوانان گفت: با ثبت شناسه سمن های جوانان، بستری فراهم می گردد تا جوانان در سمن ها به راحتی وارد بازار کار و فراوری شوند.

ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را برطرف می نماید

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ایتالیا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی تندگویان در نشست سالیانه روسای ادارات ثبت شرکت های سراسر کشور شرکت و از مسئولان این اداره ثبت شرکت های غیرتجاری که در برگزاری کارگاه های آموزشی مباحث حقوقی و ثبت شرکت ها در استان مازندران همکاری و مشارکت موثر داشتند تقدیر کرد.

معاون امور جوانان در این نشست با اشاره به توافقات انجام شده در یک سال اخیر با اداره ثبت شرکت های غیرتجاری برای ثبت شناسه سمن های جوانان گفت: این اتفاق خوب برای جوانان و تشکل های جوانان بسیار امید بخش است.

وی با بیان این که موضوعات سمن ها تا سه چهار سال پیش فقط موضوعات داوطلبانه و رویکرد خیریه داشت که در دولت تدبیر امید و در دوسال اخیر با امتیازاتی که برای توانمند شدن جوانان داده شد، مدل نگرش به فعالیت های سمن های جوانان را تغییر و اشتغال را محور همه فعالیت های تشکل ها قرار دادیم به طوری که سمن ها را به فراخور تخصصشان شبکه سازی کردیم و این شبکه ها وارد فضای کار و اشتغال شدند از طرفی خود ما هم با حمایت از طرح های اشتغال زایی به تشکل ها وام و اعتبار دادیم.

تندگویان اضافه کرد: موضوع ثبت سمن ها از آن جهت اهمیت پیدا می نماید که این سمن ها برای انجام کار، انعقاد قرارداد ها و تفاهمات و فعالیت های بانکی احتیاج به شناسه دارند و خوشحالیم که با توافقات و همکاری خوب مسئولان ثبت شرکت های غیر تجاری این مهم در حال اجرا است و با این کار بستری فراهم می گردد تا جوانان در سمن ها به راحتی وارد بازار کار و فراوری شوند و زمانی هم که به بلوغ و توانمندی و سود دهی رسیدند از مجموعه ما خارج و روی پای خود بایستند و یا برای جوانان بیشتری ایجاد اشتغال نمایند.

معاون امور جوانان با بیان این که جوانان موضوع همه ما است اضافه کرد: یک برخورد خوب از یک مسئول دولتی با جوان می تواند جوان را نسبت به ما خوشبین و یا برعکس یک برخورد بد می تواند تا مدت ها یک جوان را به سیستم دولتی بی اعتماد کند. بنا براین همانطور که با جوانان خودمان برخورد می کنیم باید با جوانان کشور رفتار کنیم و نسبت به حل مسائلشان دغدغه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را برطرف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت شناسه سمن ها موانع ورود جوانان به بازار کار را برطرف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید