10 پیشنهاد عالی برای خرید برترین حالت دهنده موی فر

به گزارش وبلاگ ایتالیا، آرایش موهای فر یکی از مهم ترین و سخت ترین چالش هایی است که افراد دارای این نوع مو هر روز با آن روبرو می شوند. گاهی اوقات، این سختی به تکنیک هایی که هر فرد برای استایل کردن موهای خود به کار می گیرد مرتبط است و گاهی هم انتخاب و خرید برترین حالت دهنده موی فر می تواند مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.

10 پیشنهاد عالی برای خرید برترین حالت دهنده موی فر

شما باید با آنالیز عوامل مختلفی چون نوع فرها، مدل موی مورد نظر خود و البته انداز ه موهایتان فزونین حالت دهنده موی فر مردانه و زنانه را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله از وبلاگ ایتالیا مگ به معرفی فزونین حالت دهنده ی موهای فر و کارآیی هر کدام از آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع حالت دهنده موی فر

حالت دهنده های مو انواع مختلفی دارند و شما باید براساس احتیاج و راحتی خود محصول مناسب موهایتان را بخرید. افرادی که موهای فری دارند باید در انتخاب محصولاتی چون اتو و حالت دهنده مو دقت بیشتری داشته باشند؛ چرا که حفظ سلامت و بعلاوه حالت تار موهای آن ها کمی سخت تر و چالش برانگیزتر است.

ژل مو

ژل های مو دقیقا مناسب موهایی هستند که حالت دادن به آن ها سخت به نظر می رسد. استفاده از این محصول به دیده نشدن تار موهای خشک و موخوره های شما یاری می کند. هیچ چیز بهتر از یک ژل موی مناسب نمی تواند ظاهر موهایتان را بی نقص و درخشنده تر از هر زمان دیگری نشان دهد. اگر می خواهید موهایتان بدون هیچ تغییری تا چندین ساعت براق باقی بماند، باید به سراغ استفاده از این محصول بروید. این حالت دهنده مو به طور ویژه، مناسب افراد دارای موهای کوتاه است و بهتر است از آن تنها در ریشه موها استفاده کرد.

اسپری مو

اسپری مو معمولا برای جلوگیری از به هم خوردن حالت موها یا خواباندن مو به یک سمت استفاده می گردد و به شما اجازه می دهد تا حالت موهایتان را به شکل دلخواه خود درآورید و همانطور حفظ کنید. اسپری مو عموما در مراحل پایانی حالت دادن به مو استفاده می گردد. این محصول را از فاصله ی 20 سانتی متری به موهای خود اسپری کنید، بافت ریز آن به خوبی روی موها قرار می گیرد و پخش می گردد. اگر به صورت روزانه از اسپری حالت دهنده مو استفاده می کنید، باید موهایتان را به طور مرتب شست وشو دهید و برس بکشید تا به جای مانده آن کاملا از روی پوست سرتان پاک گردد.

موس مو

موس برای شکل و حالت دادن به موها فوق العاده است و بعلاوه به ریشه موها حجم بیشتری می دهد. این محصول، موهای فر شما را برجسته تر می کند تا بیشتر از هر وقت دیگری مرتب و منظم به نظر برسند. برای استفاده از موس مو بهتر است، میزانی از آن را روی کف دست خود بریزید و پس از گرم کردن از ریشه تا پایین موهایتان پخش کنید. در آخر، به یاری یک شانه موهای خود را سشوار بکشید و حالت دهید.

اگر موهای فر یا مجعدی دارید، در استفاده از موس مو زیاده روی نکنید؛ چرا که این کار ممکن است باعث گلوله گلوله شدن موهایتان گردد. به این منظور، کافی است تنها میزان کمی از این محصول را به وسط و نوک تار موهایتان بزنید و از به هم فشردن آن ها به هم خودداری کنید. اگر می خواهید موهای پرحجم تری داشته باشید، این کار را با سر پایین انجام دهید تا موهایتان به کف سر نچسبند.

واکس مو

برای کسانیکه موهای ضخیم و فری دارند، واکس مو یکی از فزونین حالت دهنده هایی است که می توانند انتخاب و خریداری نمایند. این محصول هم معمولا در آخرین مرحله روتین مراقبت از مو برای حالت و شکل دادن به موها استفاده می گردد. واکس مو، به جمع یا سفت شدن موهایتان یاریی نمی کند و در واقع بافت و ظاهری نرم و طبیعی به آن ها می بخشد. این محصول پس از استفاده خشک می گردد و به دیده نشده موخوره های شما یاری می کند.

واکس مو را می توان هم روی موهای خشک و تمیز و هم موهای مرطوب استفاده کرد. کسانیکه موهای کوتاه و فری دارند، بهره بیشتری را از این محصول خواهند برد. برای استفاده از این حالت دهنده مو، کافی است میزانی از آن را در کف دست های خود گرم نمایید و پس از شانه کشی موهایتان، آن را در بینشان پخش کنید.

کرم حالت دهنده مو

کرم حالت دهنده مو نوع دیگری از محصولات آرایشی است که می تواند نرمی و درخشندگی موها را افزایش دهد. این محصول بیشتر مناسب کسانی است که می خواهند بدون چرب شدن موهایشان، وز و پف بیش از مقدار آن ها را از بین ببرند. بنابراین، افراد دارای موهای مجعد و فر می توانند با استفاده از کرم مو به حفظ حالت و زیبایی طبیعی موهایشان یاری نمایند. فقط کافی است میزانی از این محصول را بین دست های خود گرم کنید و بعد آن را به خوبی در تمامی قسمت های موهای خود پخش نمایید.

نکات مهم در هنگام خرید فزونین حالت دهنده موی فر

شما برای خرید موس مو، کرم حالت دهنده یا هر محصول دیگری باید به خوبی با خاصیت ها و قابلیت های آن ها آشنا باشید؛ اما این کار هم احتیاجمند به داشتن دانسته های قبلی درباره ویژگی های یک حالت دهنده خوب و البته موهای خودتان است. نکات زیر می توانند تا حد زیادی در انتخاب حالت دهنده مناسبتان به شما یاری کند.

  • پیش از هر چیزی بهتر است نوع فر موهای خود را بشناسید تا محصولی را انتخاب کنید که بتواند احتیاجهای موهایتان را برآورده کند.
  • به ترکیبات محصول مورد نظرتان توجه کنید. شما باید در پی خرید حالت دهنده هایی باشید که حاوی موادی چون گلیسیرین، آلوئه ورا، شی باتر و روغن های طبیعی هستند و می توانند به سالم ماندن فرهای شما یاری نمایند.
  • بهتر است در هنگام خرید حالت دهنده موی فر به بدون سولفات و سیلیکون بودن آن ها دقت کنید. بدون سیلیکون بودن یک محصول به جلوگیری از تجمع آن روی کف سر یاری می کند. با خودداری از تهیه محصولات دارای سولفات، جلوی خشک شدن مو را می گیرد.
  • شما باید دقیقا با احتیاج ها و خواسته های خود آشنایی داشته باشید تا بتوانید از بین فزونین حالت دهنده های مو مانند ژل، اسپری و موس آن محصولی را انتخاب کنید که به بهتر شدن ظاهر شما یاری می کند.
  • افرادی که موهای فری دارند باید از محصولاتی استفاده نمایند که وز موهایشان را می گیرد و به کنترل موخوره ها و خشکی بیش از حد تار موهای آن ها یاری می کند.
  • محصولی که انتخاب می کنید باید به حفظ رطوبت و آبرسانی موهای شما یاری کند؛ چرا که موهای فر خیلی زودتر از انواع موهای دیگر خشک می شوند و مستعد وز شدن و شکستگی هستند.
  • حتما به بافت و شکل حالت دهنده مویی که می خرید، توجه کنید. برای موهای فر و مجعد باید از محصولاتی که فرمولاسیون سبکی دارند استفاده نمایید تا از سنگین شدن فرها یا به هم چسبیدن آن ها جلوگیری گردد.
  • با روش استفاده از هر محصول به خوبی آشنا شوید. برخی از حالت دهنده های مو برای استفاده روی موهای خشک و برخی دیگر هم برای استفاده روی موهای مرطوب طراحی شده اند.
  • هدف خود از خرید یک محصول را مشخص کنید؛ چرا که برای مثال از ژل مو برای حالت دادن به موها و از اسپری برای حفظ حالت آن ها استفاده می گردد. از این رو، دانستن این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • هر آنچه درباره مراقبت از موی فر باید بدانید

فزونین حالت دهنده موی فر چیست؟

حالا که با نکات مربوط به خرید فزونین حالت دهنده موی فر آشنا شده اید، باید به سراغ محدود کردن انتخاب های خود در هنگام خرید این دسته از محصولات بروید. به همین علت، ما در اینجا به معرفی 10 مورد از پرطرفدارترین و فزونین حالت دهنده های موی فر در وبلاگ ایتالیا می پردازیم.

ژل حالت دهنده موی تافت مدل Maxx Power 8

این مدل از ژل های حالت دهنده برند تافت مناسب کسانی است که می خواهند محصول مورد نظرشان در حفظ حالت مو عملکرد بسیار قوی و سختی داشته باشد. ژل حالت دهنده موی تافت حاوی ویتامین B5 برای تقویت مو و جلوگیری از شکستگی و به وجود آمدن موخوره در آن است. این محصول تا 72 ساعت بدون ایجاد حالت چسبندگی و سفیدک روی مو باقی می ماند. عدم استفاده از ترکیباتی به منشا حیوانی و فاقد اتانول بودن از ویژگی های قابل توجه این ژل مو است.

ژل حالت دهنده موی Gatsby مدل Super Hard

ژل موی برند گتسبی یکی از محبوب ترین و فزونین حالت دهنده های مو فر است که می تواند حالت موهای شما را به خوبی و بدون ایجاد چسبندگی حفظ کند. این ژل خیلی سریع خشک می گردد و با داشتن بوی خوب و توانایی درخشان کردن موها، قطعا به یکی از محصولات مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد. یکی از ویژگی های فوق العاده این محصول ضدرطوبت و ضدتعریق بودن آن است و به همین علت همه افراد و حتی کسانیکه موهای فری دارند، می توانند از آن استفاده نمایند.

موس موی کلیون مدل 7 Vitamins

موس موی Vitamins 7 از برند محبوب کلیون (Cliven) با داشتن مجموعه ای از ویتامین های مورداحتیاج موهایتان علاوه بر حالت دهی، آن ها را مرطوب و سالم نگه می دارد. این ویژگی، ریسک شکستگی موهایتان به علت استفاده روزمره از محصولات حالت دهنده مو را پایین می آورد. فرمولاسیون این محصول از سنگین شدن موها جلوگیری می کند و ظاهری طبیعی و در عین حال براق و زیبا را به موهای شما می بخشد.

موس موی مارال مدل حالت دهنده

اگر در پی خرید فزونین حالت دهنده موی فر با با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، هیچ محصولی نمی تواند برای شما راضی نماینده تر از موس موی برند مارال باشد. این موس، بدون ایجاد خشکی و سفیدک، تا 24 ساعت روی موها باقی می ماند و حالت آن ها را حفظ می کند. افرادی که موهای فری دارند می توانند با استفاده از این محصول از وز شدن موهایشان جلوگیری نمایند و در عین حال ظاهر آن ها را براق و درخشان جلوه دهند.

اسپری نگه دارنده حالت موی لویز مدل Ultra Strong

اسپری های نگه دارنده و حالت دهنده مو نباید حاوی مواد شیمیایی قوی باشند؛ چرا که این موضوع باعث ریزش موهای فرد مصرف نماینده خواهد شد. این اسپری نگه دارنده برند لویز غلاوه بر داشتن ویتامین B5 برای تقویت مو و همینطور رایحه فوق العاده، حالت موهای شما را برای چندین ساعت حفظ می کند. استفاده از این محصول برای همه افراد، چه زنان و چه مردان مناسب است.

اسپری حالت دهنده موی تافت مدل Fulle

اسپری حالت دهنده تافت درست مانند دیگر محصولات این برند بارها و بارهاش خودش را ثابت نموده است. این محصول بدون ایجاد چسبندگی و سفیدک روی موها، حالت آن ها را خوبی حفظ می کند و از خشک شدن و شکشتن ساقه موها جلوگیری می کند. اسپری Fulle با داشتن ماده بیوتین در ترکیبات خود موها را تقویت می کند؛ به همین علت است که پس از استفاده از آن شاهد هیچ گونه شوره و پوست اندازی در کف سر نخواهید بود.

واکس موی داکس مدل Wave And Groom

واکس موی داکس انتخاب مناسبی برای موهای کوتاه و در عین حال مجعد و فر است. این محصول بدون سنگین کردن موها، آن ها را به خوبی حالت می دهد و حفظ می کند. واکس موی داکس، حاوی ترکیباتی چون روغن های معدنی و لانولین (Lanolin) است که به تقویت مو، حفظ رطوبت و البته کاهش موخوره یاری می کند. این محصول به عنوان فزونین حالت دهنده موهای فر مردانه هم شناخته می گردد و به همین علت امتحان آن خالی از لطف نیست.

واکس موی آگیوا مدل 01

مدل 01 واکس موی آگیوا عملکرد مرطوب و ملایمی دارد و مناسب کسانی است که نمی خواهند فر موهای خود را بیش از حد حالت دهند. این محصول در عین حال، حالت موهای شما و درخشندگی آن ها را تا تا چندین ساعت حفظ خواهد نمود و به همین علت برای استفاده در طول روز و حین انجام فعالیت هایی چون ورزش مناسب است.

کرم حالت دهنده موی نیوآ مدل Care & hold

این محصول از برند نیوآ یکی از فزونین حالت دهنده های موی فر موجود در بازار است که با قدرت فرم و شکل دهی بی نظیری که دارد می تواند فر موهای شما را طبیعی و زیبا جلوه دهد. یکی از فزونی های این محصول نسبت به حالت دهنده های دیگر توانایی آن در حفظ حالت موهای شما بدون سنگین کردن فرهای آن است. این کرم حالت دهنده موی نیوآ، هم برای استفاده زنان و هم برای مردان مناسب است.

کرم حالت دهنده موی Man مدل Ma001

اگر می خواهید در کنار حالت دهی موهای خود به جلوگیری از مورخوره گرفتن آن ها یاری کنید، فزونین گزینه پیش روی شما این کرم حالت دهنده موی برند من (Man) است. این کرم، به طور ویژه مناسب موهای فر است که خیلی زود رطوبت خود را از دست می دهند و برای حفظ حالت طبیعی زیبای خود به آبرسانی مرتب احتیاج دارند. کرم موی برند من حاوی روغن های گیاهی و گلیسیرین است و همه افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

سخن پایانی

انتخاب فزونین حالت دهنده موی فر تنها یکی از اقداماتی است که باید برای داشتن موهای فر و مجعد مجذوب کننده انجام دهید؛ اما این موضوع از ارزش و اهمیت خرید یک محصول مناسب کم نمی کند. خوشبختانه، این روزها تعداد و تنوع محصولات حالت دهنده ی مو آنقدر زیاد شده است که شما دیگر می توانید همه احتیاجهای موهای خود را با خرید محصول مناسب برطرف نمایید و ظاهر آن ها را زیبا تر و درخشان تر از هر زمان دیگری کنید.

منبع: MyUS ,Cosmetify

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 پیشنهاد عالی برای خرید برترین حالت دهنده موی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پیشنهاد عالی برای خرید برترین حالت دهنده موی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید