جریمه نقدی و محرومیت سه ماهه برای دو رکابزن خاطی لیگ برتر

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، در دومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری جاده که در 19 مهرماه در تبریز برگزار گردید، میرصمد پور سیدی از تیم سپاهان اصفهان و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز با یکدیگر درگیری پیدا کردند که امروز پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اظهار ندامت و پشیمانی، هر دو با محرومیت روبرو شدند.

جریمه نقدی و محرومیت سه ماهه برای دو رکابزن خاطی لیگ برتر

رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون دوچرخه سواری به توضیح ذیل می باشد:

پیرو گزارش کمیته داوران مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور نسبت به درگیری دو تن از دوچرخه سواران تیم دانشگاه اسلامی تبریز بنام آقای سعید صفر زاده و آقای صمد پور سیدی از باشگاه فولاد مبارک سپاهان که در زمان اجرای مسابقات نسبت به درگیری و توهین و اهانت نسبت به هم اقدام کرده و محیط ورزشی را با تشنج همراه کرده اند با تشکیل این جلسه و استماع اظهارات نامبردگان و شور اعضای کمیته انضباطی به استناد ماده 6 و 7 و بندهای 10 و 3 از ماده 8 مرقوم هریک از ورزشکاران خاطی را به مدت 3 ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی و پرداخت سه میلیون ریال جزای نقدی در حق هیأت استان محکوم می کند.

نظر به عدم سو سابقه نامبردگان و اظهار ندامت و پشیمانی نسبت به وقوع حادثه قسم اول محرومیت را به مدت یکسال تعلیق می کند. رأی صادره به استناد ماده 9 قانون فوق الذکر قطعی بوده و در صورت اعتراض بنا به تشخیص افراد مندرج قانون ظرف یک هفته می تواند مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جریمه نقدی و محرومیت سه ماهه برای دو رکابزن خاطی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نقدی و محرومیت سه ماهه برای دو رکابزن خاطی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید