حضور دکتر مونسان اتفاقات خوبی را در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم زده است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، نماینده مردم طبس، فردوس،سرایان و بشرویه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی تقدیر کرد و گفت: با حضور دکتر مونسان اتفاقات خوبی در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم خورده است.

حضور دکتر مونسان اتفاقات خوبی را در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم زده است

محمدرضا امیرحسنخانی در بازدید از سی ودومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایتالیا گفت: صنایع دستی صنعتی است که امروز در بورس اقتصادی قرار گرفته است اما خلأهای قانونی سبب شده که این صنعت به حاشیه رانده شود که تلاش داریم در سایه همکاری دولت و مجلس رفع خلأهای قانونی میسر شود.

او در ادامه گفت: امیدواریم در سند توسعه راهبردی گردشگری و میراث فرهنگی که دکتر مونسان و تیمشان ارائه کردند، بسته های حمایتی از صنعتگران صنایع دستی در نظر گرفته و اجرایی شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: ثبت ملی و جهانی شهرها و روستاهای صنایع دستی اقدامی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

او با اشاره به این که مجلس با مصوبه بیمه هنرمندان صنایع دستی از آنان حمایت کرده است، گفت: امیدواریم با تقویت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پتانسیل این حوزه استفاده کنیم، زیرا در شرایط تحریم این تنها حوزه ای است که می تواند پنجره رونق اقتصادی را بگشاید.

منبع: میراث آریا

به "حضور دکتر مونسان اتفاقات خوبی را در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دکتر مونسان اتفاقات خوبی را در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رقم زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید