خبرنگاران 115 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سمنان- خبرنگاران- 115 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و 16 هزار و 40 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند.

خبرنگاران 115 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه سه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان 2 نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز سه شنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به 892 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 78 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر دوشنبه تا ظهر امروز سه شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 22 هزار و 816 نفر رسید.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 7 هزار و 195 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: ازاز ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 16263 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته (از 13 بهمن الی 14 بهمن ماه امسال) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 14 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 422 نفر رسیده است و یازده هزار و 841 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به سه هزار و 712 نفر رسید و متأسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 655 نفر فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

به گزارش وبلاگ ایتالیا سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: تا به امروز یک میلیون و 431 هزار و 416 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 72 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 58 هزار و 110 نفر رسیده است.

سیما سادات لاری اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (14 بهمن 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 6 هزار و 820 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و 660 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 431 هزار و 416 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 115 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 115 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید