درباره عکس تشریفاتی مکرون و رییس جمهور چین؛ دستت را بکش بیرون!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، امیر جدیدی در هم میهن نوشت: امانوئل مکرون در هنگام عکس تشریفاتی در سرانجام نشست با همتای چینی خود شی جین پینگ و رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اورسولافون درلاین دستش را در جیب سمت راست شلوارش می نماید، ناگهان مسئول پروتکل های رسمی چین از رئیس جمهور فرانسه می خواهد دستش را از جیبش بیرون آورد.

درباره عکس تشریفاتی مکرون و رییس جمهور چین؛ دستت را بکش بیرون!

صحنه بیرون آوردن دست مکرون از آن صحنه هایی است که جان می دهد برای اینکه تبدیل به میم گردد. از آنجایی که بعید است چنین لحظه ای از دست عکاسان خبری دور بماند در خبرگزاری ها جست وجوی مفصلی کردم، اما ظاهرا همان بنده خدایی که دست امانوئل را از جیب شلوارش درآورده بابت انتشار عکس هم حواسش را جمع نموده و مو از ماست بیرون کشیده تا همه امور براساس پروتکل انجام گردد.

حقیقت اش را بخواهید از این مردک مکرون دل خوشی ندارم و هر بار که یکی از مردم فرانسه سیلی محکمی به گوش او می زند، جگرم حال می آید. اما نمی دانم چرا با تماشا این صحنه دلم برایش سوخت. شاید، چون این صحنه را به عنوان عکاس دیدم چنین حالی دست داد.

عکاس ها موقع گرفتن عکس یادگاری دوست دارند همه عناصر در برترین حالت خود باشند. با دقت و وسواس قاب می بندند و از پشت دوربین با سوژه هایشان حرف می زنند که احساس راحتی نمایند و دوربین را امر مزاحمی نبینند. آن وقت در برترین زمان شاتر را فشار می دهند و عکس را می گیرند. وای به روزی که دوربین عنصر مزاحم تلقی گردد آن وقت است که هر کار کنی عکس حس خوبی ندارد.

نمی خواهم آسمان و ریسمان ببافم برای آنکه عرضم را بهتر متوجه شوید، همین لحظه خاص را قبل و بعد از تذکر با هم مقایسه می کنیم. عکس شماره یک قبل از تذکر است. به چشمان مکرون نگاه کنید، شور و اعتماد به نفس موج می زند. درست چند ثانیه بعد که تذکر می گیرد، حس سرخوردگی در چشمانش موج می زند سرش را پایین می اندازد و از آن اعتماد به نفس اول خبری نیست.

منبع: فرارو

به "درباره عکس تشریفاتی مکرون و رییس جمهور چین؛ دستت را بکش بیرون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره عکس تشریفاتی مکرون و رییس جمهور چین؛ دستت را بکش بیرون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید