درمان آنتی بادی کرونا وارد مرحله سوم آزمایش می گردد

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از اسکای نیوز، سومین مرحله آزمایش بالینی یک درمان بالقوه آنتی بادی COVID-19 شروع شده و توسعه دهندگان این درمان آن را دستاوردی سریع می دانند.

درمان آنتی بادی کرونا وارد مرحله سوم آزمایش می گردد

شرکت های گلاکسواسمیت کلاین و ویر بیوتکنولوژی اعلام نموده اند برنامه آزمایش بالینی درمان بالقوه آنها در نقاط جدیدی در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا گسترش می یابد.

آزمایش بالینی این درمان بالقوه از ماه آگوست شروع شده و کارشناسان امیدوارند از آن برای درمان اولیه بیمارانی که ریسک بالای ابتلاء به ویروس کرونا را دارند، استفاده نمایند.

به گفته این شرکت درمان مذکور نتایج رضایتبخشی در محافظت از ریه های 20 بیمار داوطلب داشته است.

جورج اسکانگوس مدیر ارشد اجرایی شرکت ویر تکنولوژی در باره انتقال سریع به مرحله سوم آزمایش بالینی می گوید: این دستاورد سریع نشان دهنده اهمیت جلوگیری از عواقب وخیم این ویروس مرگبار است.

درمان مذکور (Vir7831 (GSK4182136 نام دارد و یک آنتی بادی با ویژگی هایی است که با استفاده از مکانیسم های مختلف از بستری شدن بیماران مبتلا به کووید 19 یا مرگ آنان جلوگیری می نماید.

قرار است در مرحله سوم آزمایش بالینی این درمان بالقوه 1300 نفر شرکت نمایند و نتایج اولیه آن احتمالاً تا سرانجام امسال معین می گردد.

این دو شرکت از ماه آوریل تا به امروز مشغول توسعه یک درمان مبتنی بر آنتی بادی برای ویروس کرونا هستند. البته شرکت گلاکسو اسمیت کلاین به طور جداگانه برای توسعه واکسن کووید 19 با سانوفی همکاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درمان آنتی بادی کرونا وارد مرحله سوم آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان آنتی بادی کرونا وارد مرحله سوم آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید