دریافت وام ودیعه مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن می گردد؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، محمدرضا رضایی کوچی بر اجرای قانون جهش رونق فراوری مسکن تاکید نمود و اضافه کرد: افراد و سرپرست خانواده ها که مستاجر هستند و به علت شرایط کرونایی از تسهیلات دولت (وام ودیعه مسکن) استفاده نموده اند، فرم ج آن ها قرمز نخواهد شد و می توانند از تسهیلات خرید مسکن که همان ساخت یک میلیون واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن است، استفاده نمایند.

دریافت وام ودیعه مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن می گردد؟

رضایی کوچی با بیان اینکه فرم (ج) به معنی استفاده افراد از مزایا و تسهیلات دولتی است گفت: در طرح جهش رونق فراوری نکات خوبی در راستای ساخت وساز مسکن فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در سامانه قبلی که افراد ثبت نام نموده اند و پیروز به دریافت مسکن نشده اند، بر اساس قانون نو جهش رونق فراوری ثبت نام های قبلی باطل است.

رضایی کوچی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه مهمان کمیسیون عمران مجلس است، این کمیسیون کاملا بر اجرای طرح نظارت می نماید و راه و شهرسازی به اسم مجری و نماینده دولت موظف است برنامه های این طرح را هر چه سریع تر به کمیسیون عمران ارائه کند.

وی با مهیا خواندن زمینه اجرایی شدن این طرح اضافه کرد: با وجود مصالح ساختمانی مورد احتیاج و نیروی کار موجود در کشور، ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال شدنی است.

منبع: مهر

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن وبلاگ ایتالیا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "دریافت وام ودیعه مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت وام ودیعه مانع از اخذ تسهیلات خرید مسکن می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید