رتبه برتر دانشجویان علوم پزشکی منطقه 5 کشور در المپیاد علمی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشوری در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

رتبه برتر دانشجویان علوم پزشکی منطقه 5 کشور در المپیاد علمی

دکتر محسن رازقی گفت:دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج، در این المپیاد پیروز به کسب دو مدال طلای گروهی و هفت مدال برنز انفرادی و 13 دیپلم افتخار شدند.

دکتر رازقی گفت: مرحله نخست این المپیاد به صورت سراسری همراه با دیگر دانشگاه های علوم پزشکی، خرداد امسال در شیراز برگزار شد که پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان مرحله نخست در کلان منطقه های سراسر کشور، دانشجویان برگزیده در قالب گروهی مشغول به فعالیت شده و در شهریورماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسئول اداره استعداد های درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با تبریک به دانشجویانی که پیروز به کسب رتبه در این المپیاد شده اند، گفت: در مرحله نهایی این المپیاد در حیطه مطالعات میان رشته ای، تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز متشکل از محمدجواد غلام زاده، نوید روان و شیما باقری جزو راه یافتگان به 10 تیم برتر بوده که در نهایت پیروز به دریافت مدال طلای گروهی شدند.

دکتر احمد غلامی گفت: در بخش انفرادی این حیطه محمدجواد غلامزاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علیرضا حسینی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پیروز به کسب مدال برنز شدند، همچنین در این حیطه فروزان شولی پور و وحید حاجی پیروز به دریافت دیپلم افتخار شدند.

مسئول تیم کلان منطقه پنج در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز گفت: از بین 10 تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی در حیطه کارآفرینی، دو تیم از کلان منطقه پنج حضور داشت که تیم اول متشکل از مریم اسدی و حمیدرضا محقق، علیرضا پرنیان و محمدحسین ایمانی و تیم دوم متشکل از شیرین گرامی، نیلوفر حقانی و فاطمه کرمی بودند و اعضای تیم دوم پیروز به دریافت مدال طلای گروهی در حیطه کارآفرینی شدند.

دکتر طاهره کلانتری گفت: در این حیطه مریم اسدی و نیلوفر حقانی و محمدحسین ایمانی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فاطمه کرمی از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پیروز به دریافت مدال برنز انفرادی؛ شیرین گرامی و فریبا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز پیروز کسب دیپلم افتخار در حیطه کارآفرینی شدند.

او با اشاره به پیروزیت علی عسکری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حیطه تفکر علمی در علوم پایه با کسب مدال برنز انفرادی، ادامه داد: مهدی ملک پور از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امیرحسین تفنگ چی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مهرناز حسین زاده نیز از دانشگاه علوم پزشکی فسا پیروز کسب دیپلم افتخار شدند.

مسئول تیم کلان منطقه پنج در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: در حیطه استدلال بالینی، احسان طاهری فرد و عرفان طاهری فرد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در حیطه مدیریت نظام سلامت، زیدان عبدالهی، بهداد لشکری و سروش دهقان و آمنه توکلیان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیروز به دریافت دیپلم افتخار شدند.

دکتر احمد غلامی مسئول اداره استعداد های درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر طاهره کلانتری مسئول تیم کلان منطقه پنج در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور ضمن قدردانی از حمایت های معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشجویان المپیادی کلان منطقه پنج، از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری چهاردهمین المپیاد دانشجویی، مدرسان این حیطه ها و تمامی دانشجویان شرکت کننده قدردانی کردند و کسب این پیروزیت درخشان را به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دیگر دانشگاه های کلان منطقه پنج به ویژه دانشجویان پیروز این المپیاد و خانواده های آنان تبریک گفتند.

مرحله نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، از هفدهم تا بیست و ششم شهریور 1401 بین منطقه ها 10 گانه کشور و در 6 حیطه در تهران برگزار شد.

وبلاگ ایتالیا فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رتبه برتر دانشجویان علوم پزشکی منطقه 5 کشور در المپیاد علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه برتر دانشجویان علوم پزشکی منطقه 5 کشور در المپیاد علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید