رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رستوران های بارسلونا با غذاهای محلی و مدرن تجربه هیجان انگیزی را برای گردشگران فراهم می نمایند. برای آشنایی با برترین رستوران های بارسلون با خبرنگاران همراه باشید.

رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس

بارسلونا پر است از رستوران ها و کافه های مختلف، از این جهت در هر جای شهر که باشید به غذا، حتی یک ساندویچ ساده دسترسی دارید. پیش از وارد شدن به هر رستوران یا پیش از سفارش غذا حتما از قیمت ها آگاه شوید. در ادامه به معرفی برترین رستوران های بارسلون می پردازیم.

الکیمیا (Alkimia)

رستوران الکیمیا یکی از محبوب ترین رستوران های بارسلونا است که یکی از برترین آشپزهای جهان آن را اداره می نماید. او این رستوران را در سال 2002 به یاری همسرش افتتاح کرد و از آن به بعد جایزه های بسیاری از جمله Michelin star را برنده شد. منوی این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه خواران است. افراد می توانند برای صرف وعده های ناهار و شام به این رستوران مراجعه نمایند. از دیگر ویژگی های این رستوران کیفیت بالا و طعم لذیذ غذاها، فضای تمیز و دلپذیر و کارکنان مودب است. برای رفتن به این مکان می توانید از مترو Sagrada Familia بهره ببرید. به یاد داشته باشید که تنها با کارت های اعتباری می توانید هزینه را پرداخت کنید. این رستوران برای قرارهای کاری بسیار مناسب است.

قیمت ها: منوی تست از 98 تا 155 یورو، ناهار و شام حدود 75 یورو.

امکانات: رزرو میز (الزامی)

تلفن: 6115 207 93 0034

آدرس: فرایندا سانت آنتونیو 41

ساعت کار: هر روز بجز شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 1:30 بعد از ظهر تا 3:30، و از 8 شب تا 10:30 شب.

رستوران Botafumeiro

رستوران Botafumeiro یکی از برترین رستوران های دریایی سنتی شهر است. دیوارهای چوبی، رومیزی های سفید کتانی و دسته منظم پیشخدمت ها با پیش بندهای بلند، رستوران را به فضایی گرم و صمیمی، و لذت غذا را چندین برابر نموده است. هر روز ماهی های تازه را از بندر کاتالونیا و گالیسیا می گیرند و یک ساعت بعد طبخ می نمایند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی، سوپ ها، غذاهای مخصوص گیاه خواران و بدون گلوتن است. افراد می توانند برای صرف ناهار، شام و آخر شب به این رستوران مراجعه نمایند. رستوران Botafumeiro برای قرارهای عاشقانه، موقعیت های خاص، خانواده های همراه با کودک، صرف غذای محلی، قرارهای کاری و گروه های پرجمعیت مناسب است. قیمت غذاها حدود 60 یورو است و تنها با کارت های اعتباری می توانید هزینه را پرداخت کنید. بعلاوه می توانید با متروی Fontana به راحتی به این مکان بروید.

آدرس: خیابان Gran de Garcia

تلفن: 4230 218 93 0034

امکانات: رزرو میز (پیشنهاد می گردد)، میز خصوصی، جایگاه های بلند، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم رایگان.

ساعت کار: هر روز از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد.

کن سوله (Can Sole)

یکی دیگر از برترین رستوران های بارسلون که در آن می توانید طعم اصیل پائیا را بپچشید رستوران کن سوله است. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه ای و اسپانیایی است که از بین آن ها دو غذا از غذاهای خاص به شمار می فرایند، یکی پائیا به سبک های گوناگون و دیگری غذایی است که به نام قاشق مادربزرگ معروف است. این غذا از نخود، سوسیس، عدس، سیب زمینی، پیاز، تخم مرغ و پنیر تهیه می گردد. قیمت غذاها حدود 40 یورو هستند و تنها با کارت های اعتباری می توانید هزینه را پرداخت کنید. در طبقه دوم رستوران سالن غذاخوری آرامی وجود دارد اما برترین جا طبقه پایین است که همزمان می توانید داخل آشپزخانه را نیز دیدن کنید. رستوران کن سوله برای چشیدن طعم غذاهای محلی، موقعیت های خاص، قرارهای کاری و خانواده های همراه با کودک مناسب است.

برای رفتن به این رستوران می توانید از متروی Barceloneta بهره ببرید.

امکانات: رزرو میز، دسترسی به ویلچیر و میزهای بلند

آدرس: خیابان Sant Carles

تلفن: 5012 221 93 0034

ساعت کار: هر روز بجز دوشنبه های از ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب.

رستوران حواس پنجگانه (Cinc Sentits)

حواس پنجگانه یکی از برترین رستوران هایی است که جایزه های بسیاری را از آن خود نموده است. منوی این روزهای رستوران ثابت بوده و شامل دو قسمت 6 پرس (تاپاس، 3 پیش غذا، 1 غذای دریایی، 1 گوشت و 1 دسر به قیمت 120 یورو) و 4 پرس (تاپاس، 2 پیش غذا، 1 غذای اصلی و 1 دسر به قیمت 100 یورو) است. به طور کلی منو شامل غذاهای مدیترانه ای، اروپایی و اسپانیایی است. کیفیت و تنوع غذاها بسیار عالی، فضا بسیار شیک، رفتار کارکنان مودبانه و سرویس دهی قابل قبول است. افراد می توانند برای صرف ناهار و شام به این رستوران مراجعه نمایند. این رستوران برای تجربه غذاهای محلی، موقعیت های خاص و قرارهای رمانتیک پیشنهاد می گردد. برای رسیدن به این مکان می توانید سوار متروی Universitat شوید.

امکانات: رزرو میز (الزامی)، دسترسی به ویلچیر، قبول مسترکارت و ویزا.

تلفن: 9490 323 93 0034

آدرس: خیابان Aribau

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه و دوشنبه از ساعت 1:30 بعد از ظهر تا 3، و از 8:30 شب تا 10 شب.

کافه- رستوران چهار گربه (Els Quatre Gats)

کافه چهار گربه پاتوق هنرمندان بسیاری از جمله پیکاسو در دوران مدرن بود که به همین علت امروزه بسیار معروف است. این کافه در سال 1897 در ساختمان معروف کازا مارتی (Casa Marti) ساخته شد. کیفیت غذاها بالا، سرویس دهی قابل قبول و فضا بسیار گرم و دلپذیر است. منوی رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی و غذاهای مخصوص گیاه خواران است و هزینه ناهار و شام حدود 35 یورو می گردد. افراد برای صرف صبحانه، ناهار و شام می توانند به این مکان زیبا و قدیمی مراجعه نمایند. حتی اگر قصد صرف غذا نداشتید می توانید با سفارش یک قهوه از فضای دلپذیر رستوران بهره مند شوید. با استفاده از متروی Catalunya می توانید به راحتی به این کافه رستوران بروید. بعلاوه این مکان برای قرارهای رمانتیک، کاری، خانواده های همراه با کودک، گروه های پرجمعیت و موقعیت های خاص مناسب است.

امکانات: رزرو میز (پیشنهاد می گردد)، دسترسی به ویلچیر، پرداخت هزینه با مسترکارت یا ویزا، اینترنت بی سیم رایگان.

آدرس: خیابان Montsio

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب.

رستوران ست پورتس (Set Portes)

رستوران ست پورتس یکی از رستوران های دریایی مجلل و قدیمی شهر است که در یک پیاده روی مسقف نزدیک بندر واقع شده است. این رستوران در سال 1836 افتتاح شد و از آن موقع تا به حال مشتریان دائمی بسیاری پیدا نموده است. بوسیله متروی Barceloneta می توانید به این مکان بروید. قیمت غذاها حدود 35 یورو است و انواع کارت های اعتباری را پشتیبانی می نماید.

آدرس: خیابان passing Isabel

ساعت کار: هر روز از 1 بعد از ظهر تا 1 بامداد.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph

به "رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های بارسلونا، اسپانیا: از الکیمیا تا ست پورتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید