رکاب زنی مدیران رسانه ها با شهردار تهران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران آنلاین:شهردار تهران امروز سه شنبه 15 مرداد با همراهی شهروندان تهرانی و مدیران رسانه ها یک سه شنبه بدون خودروی دیگر را رقم زد.

رکاب زنی مدیران رسانه ها با شهردار تهران

پیروز حناچی، شهردار تهران در آستانه روز خبرنگار در راستای پویش سه شنبه های بدون خودرو با مدیران مسئول و سردبیران رسانه ها از میدان توحید به سمت خیابان انقلاب رکاب زنی کرد و در جلسه ای که با حضور مدیران رسانه ای برگزار گردید، صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران صبح امروز در نشست هم اندیشی شهردار تهران با مدیران رسانه ها که بعد از رکاب زنی آنها با شهردار تهران در یک سه شنبه دیگر بدون خودرو برگزار گردید، گفت: کار خبر دلی و عاشقانه است و اگر کسی این گونه نباشد پیروز نمی گردد. در این جلسه هم اندیشی قصد داریم با مدیران رسانه ای در خصوص نظریه شهردار پیرامون تهران شهری برای همه گفت وگو داشته باشیم.

محمدی با بیان این که تحقق هر ایده ای بدون همراهی شهروندان محقق نمی گردد، اظهار کرد: ما برای تحقق این ایده نیازمند گفتمانی مشترک هستیم و می توانیم با یاری رسانه ها به این گفتمان مشترک با مردم برسیم.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: ما در تهران با عوارض زیادی روبه رو هستیم که مهم ترین آن آلودگی هوا و ترافیک است. این دو مقوله مردم را خسته نموده و ما در مدیریت شهری درصدد حل این مسائل هستیم و معتقدیم این مهم از جهت تغییر گفتمان باید جلو برود.

محمدی با بیان این که رسیدن به گفتمان انسان محور و ارتقاء کیفیت زندگی نیازمند یک مثلث همکاری سه جانبه وبلاگ ایتالیاان، سیاست گذاران و شهرداری است، گفت: باید به وسیله این مثلث کار را پیش برد و با این مکانیزم عدالت محور شهر را اداره کرد.

او اضافه کرد: اگر قرار است تهران به شهری برای همه تبدیل گردد باید مشارکت مردم را جلب کنیم، ادامه داد: برنامه ریزی با مردم و نه برای مردم باید باشد و باید گفت وگوی جدی تری با مردم داشته باشیم.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با بیان این که مجموعه اقدامات ما را به گفتمان مشترک نزدیک تر می نماید، اضافه کرد: اما برای ترویج این مهم نیازمند یاری رسانه ها هستیم، چرا که آنها در ارائه داده های صحیح به مردم نقش کلیدی ایفا می نمایند و می توانیم در کنار آنها گفتمان مشترکی ایجاد کنیم.

شهردار تهران از ابتدای تصدی این پست به کمپین سه شنبه های بدون خودرو پیوست و هر سه شنبه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه در محل کار خود حاضر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رکاب زنی مدیران رسانه ها با شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکاب زنی مدیران رسانه ها با شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید