ساخت ابرقایق 2 میلیارد دلاری برای ابرثروتمندان!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یک شرکت اتریشی به نام Migaloo طرحی برای ابرقایق 165 متری خود کشیده است که برای گشت و گذار در آب های عمیق به افراد فوق ثروتمند اجاره داده می شود.

ساخت ابرقایق 2 میلیارد دلاری برای ابرثروتمندان!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا ، آخرین اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که Migaloo M5 می تواند تا آب های عمیق 250 متری اقیانوس قرار گیرد و تا چهار هفته در آنجا بماند. بنابر گفته این شرکت، این قایق بسیاری از ویژگی های تجملاتی از جمله سکوی هلیکوپتر، استخر، سالن بدنسازی و سینما را در خود دارد و در عین حال احساس ماجراجویی بیشتری را ارائه می دهد.

کریستین گامپلد، مدیرعامل و طراح ارشد شرکت توضیح داد:نیازهای صاحبان قایق های تفریحی برای زیردریایی هایشان پیچیده تر از همیشه است و فقط عملکرد، طول یا طراحی را شامل نمی شود.

مالکان آن ها در پی حریم خصوصی، امنیت و حفاظت از خود، مهمانان و اشیای با ارزش خود و یا تحقق تجربیات منحصر به فرد ممکن هستند.

میگالو، که خود را یک استودیوی طراحی قایق های تفریحی شناور خصوصی توصیف می کند، می گوید که در حال دریافت سفارش برای این قایق 2 میلیارد دلاری است، اگرچه نمونه اولیه آن تا به امروز رسانه ای نشده است.

منبع: dezeen

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ساخت ابرقایق 2 میلیارد دلاری برای ابرثروتمندان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ابرقایق 2 میلیارد دلاری برای ابرثروتمندان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید