سخنگوی دولت رابطه ای منظم با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران با اشاره به لزوم برقراری ارتباط منظم سخنگوی دولت با رسانه ها و افکار عمومی، گفت: سخنگو باید اقتضائات و ملزومات سخنگویی دولت را بپذیرد.

سخنگوی دولت رابطه ای منظم با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد

جواد امام در گفت وگو با وبلاگ ایتالیا، با اشاره به نبود سخنگوی دولت در یک سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه با بازنشسته شدن خانم مولاوردی کسی جایگزین او در سمت دستیار حقوق شهروندی رئیس جمهور نشد و وقتی آوایی وزیر دادگستری شد، کسی در دولت جایگزین او در ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور نشد.

وی اضافه نمود: سخنگویی نباید صرف یک ابلاغ روی کاغذ باشد، بلکه سخنگوی دولت باید اقتضائات و ملزومات سخنگویی دولت را بپذیرد. سخنگو باید جوابگوی عملکرد دولت و جوابگو به افکار عمومی باشد. اگر سخنگوی جدید دولت با رسانه ها و افکار عمومی ارتباط برقرار نکند، بعید است که اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد.

این فعال سیاسی اعلام کرد: دولت باید بپذیرد که جوابگوی عملکرد خود باشد؛ البته جوابگویی فقط وظیفه سخنگو نیست و کل سیستم و کارگزاران دولت باید فعال شده، جوابگو بوده و نشان دهند با همه محدودیت ها و اختیاراتی که از دولت خارج شده است، کارگزاران دولت وظیفه خود را دنبال می نمایند، در حالی که اکنون مساله این است که دولت از همه اختیارات موجود خود هم استفاده نکرده است.

امام در خاتمه گفت: سخنگوی دولت باید رابطه ای منظم با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد. ارتباط یک طرفه یا ارائه نکردن پاسخ های مناسب و قانع نماینده مسئله ای را حل نمی کند. امیدوارم در زمان باقی مانده این جهت طی شده تا مسائل پیش رو رفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سخنگوی دولت رابطه ای منظم با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی دولت رابطه ای منظم با افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید