شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یک شرکت واردکننده نو، نمونه های اولیه شاسی بلند مالی تویوتا را جهت اخذ مجوزهای شماره گذاری و عرضه به ایران آورده است. تویوتا کرولا کراس در دو تیپ بنزینی و هایبرید به گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس آمده است.

شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا و براساس گزارش آخرین خودرو، در حال حاضر این شرکت واردکننده تازه در کنار نسخه های مختلف تویوتا لوین، نمونه های اولین تویوتا bZ3، کرولا کراس، کمری و راو 4 هیبرید را به ایران آورده است. کرولا کراس یک کراس اوور و شاسی بلند میانه مالی است که بزودی با دو نسخه بنزینی و هایبرید به بازار کشور عرضه می گردد. در بازدید خبرنگار آخرین خودرو از گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس، نام این شرکت تازه بر روی شیشه خودروها به عنوان مالک درج شده بود.

تویوتا کرولا کراس برای بازار ایران در کارخانه FAW-Toyota چین مونتاژ می گردد. این خودرو در نسخه بنزینی به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT مولتی درایو به چرخ های جلوی کرولا کراس منتقل می گردد.

در نمونه هایبرید (هیبرید) تویوتا کرولا کراس به عنوان یک شاسی بلند مالی و ژاپنی پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی در کنار یک پیشرانه الکتریکی قرار گرفته است و جعبه دنده E-CVT توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. پیشرانه بنزینی کرولا کراس هایبرید 151 اسب بخار قدرت را با گشتاور 186 نیوتن متر فراوری می نماید و پیشرانه الکتریکی نیز 111 اسب بخار قدرت را با گشتاور 206 نیوتن متر در اختیار خودرو می گذارد. به صورت ترکیبی و لحظه ای می توان قدرت 194 اسب بخار را از تویوتا کرولا کراس دریافت کرد. بدیهی است که تیپ هایبرید این شاسی بلند مالی تویوتا، مصرف سوخت کمتر و شتاب بهتر را در اختیار راننده می گذارد.

در تویوتا کرولا کراس با توجه به تیپ فنی، امکانات مختلفی دیده می گردد. در نسخه فول آپشن این خودرو امکاناتی مانند 7 کیسه هوا، استارت دکمه ای، رانندگی اتوماتیک بین خطوط، هشدار خروج از خط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، شارژر بیسیم تلفن همراه، سانروف، تهویه اتوماتیک، رادار تابلو خوان، کلاستر دیجیتال و… وجود دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید