علت تصادف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر درعراق اعلام شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: علت جان باختن 6 دانشجوی این دانشگاه را 3 عامل مهم تشکیل می دهد که می توان به نقص فنی، سرعت بالا و نبود گادریل در جاده در 15 کیلومتر بعد از مرز مهران اشاره نمود.

علت تصادف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر درعراق اعلام شد

فرهاد یزدان دوست رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشجویی وبلاگ ایتالیا با اشاره به جان باختن 6 دانشجودر سانحه تصادف در عراق گفت: متأسفانه پنجشنبه 18 مهریک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر بعد از مرز مهران و در خاک عراق با یک اتوبوس دیگر برخورد نموده که 6 نفر کشته و تعدادی زخمی شدند که در حال حاضر اجساد جان باختگان تا ساعتی دیگر از مرز مهران به خانواده های دانشجویان تحویل داده خواهد شد.

اجساد توسط هلال احمر به خانواده ها تحویل داده می گردد

وی اضافه کرد: پیگیری روند تحویل اجساد در مرز مهران به خانواده دانشجویان توسط جمعیت هلال احمر انجام می گردد که پس از آن مراسم ختم آنها انجام می گردد و مجلسی را هم دانشگاه برای آنها برگزار می نماید.

2 دانش آموخته در بخش icu هستند

یزدان دوست توضیح داد: در این حادثه فرزند یک ساله زوج دانش آموخته جان خود را از دست داد، همچنین 2 نفر از دانش آموختگان نیز در بخش icu بیمارستان بستری هستند و یک تیم پزشکی روند درمان و وضعیت آنها را کنترل می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "علت تصادف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر درعراق اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت تصادف دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر درعراق اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید