فاصله زیادی تا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی ندارم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، امیر حسین مقصودی یکی از جوانان آینده دار کشتی آزاد ایران محسوب می گردد که فرایند پیشرفت خود را ار رده نوجوانان و جوانان شروع کرد و حالا در اردوی تیم ملی بزرگسالان به اسم یک مدعی باانگیزه وزن 70 کیلوگرم حضور دارد. مقصودی که چندی پیش با تغییر وزن از 65 کیلوگرم به وزن 70 کیلوگرم آمد در کشتی تورنمنت بین المللی جام علی اف روسیه هم به میدان رفت و به گفته خودش یک گام در راستا جهانی 2021 نروژ برداشته است.

فاصله زیادی تا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی ندارم

این مدعی تازه وارد به وزن 70 کیلوگرم که فعلاً به اسم تنها نماینده این وزن در اردوی تیم ملی کشتی آزاد است همزمان با شروع تمرینات این تیم به وبلاگ ایتالیا گفت: جام علی اف روسیه نخستین حضور بین المللی من در رده بزرگسالان در وزن 70 کیلوگرم بود که واقعاً توانستم تجربیات زیادی کسب کنم. البته آمادگی خوبی برای حضور در این وزن داشتم چراکه بطور منظم در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و به غیر از چند اردوی معدود، توانستم در مابقی اردوها حضور یابم و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارم.

وی اضافه کرد: البته نخستین مصاف من در وزن 70 کیلوگرم مربوط به رقابتهای جام تختی بود و بعد در جام علی اف توانستم در مصاف با رقبای خارجی حضور یابم. در مجموع از شرایط بدنی خودم راضی هستم و همانطور که گفتم در روسیه توانستم چند کشتی پشت سر هم با حریفان روس بگیرم. هر چند در این تورنمنت در مرحله نیمه نهایی باختم اما کشتی رده بندی با حریف قزاقستان را بردم و مدال برنز گرفتم.

مقصودی با اشاره به اینکه هنوز برای جا افتادن در وزن تازه احتیاج به زمان دارد گفت: برای حضور در تورنمنت ها با توجه به با دو کیلو ارفاق وزن، مسئله ای ندارم چون احتیاج نیست که وزن کم کنم، اما هنوز به زمان احتیاج دارم تا جایگاهم را در وزن 70 کیلو تثبیت کنم چراکه رقبا از من سنگین تر هستند.

وی در سرانجام در واکنش به اینکه چقدر برای کسب دوبنده تیم ملی در وزن تازه شانس دارد، گفت: همیشه سعی کردم با تمام وجود کوشش کنم تا به هدفم برسم. به همین علت فکر می کنم با حضور در جام علی اف روسیه تا حد زیادی به دوبنده تیم ملی برای حضور در جهانی نروژ نزدیکتر شدم، چراکه هم طبق چرخه انتخابی، نفر برتر هستم و هم کادر فنی از عملکرد من در روسیه رضایت داشت.

به گزارش وبلاگ ایتالیا، چهاردهمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور از روز 15 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده شروع شده و تا 25 تیرماه ادامه دارد که اسامی اردونشینان به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا اطری (مازندران) امیرحسین شامی (البرز) محمدعلی عموزاد (مازندران)

61 کیلوگرم: محمد رمضان پور (مازندران)

65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان) پیمان بیابانی (تهران) محمد قاسم علی (مازندران) محمد حیدری (مازندران)

70 کیلوگرم: امیرحسین مقصودی (تهران)

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) محمدصادق فیروزپور (مازندران) محمد شهبازنژاد (آذربایجان شرقی)

79 کیلوگرم: حمید زرین پیکر (تهران)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران) سجاد غلامی (البرز)

92 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی (مازندران) احمد بذری (مازندران)

97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) مجتبی گلیج (مازندران) سجاد عزیزی (تهران)

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) عباس فروتن (مازندران) عرفان جعفری (مازندران)

سرمربی: غلامرضا محمدی

مربیان: ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، حسن طهماسبی

مدیر فنی: محسن کاوه

مربی بدنساز: مرتضی بهرامی نژاد

متخصص تغذیه: رامین امیرساسان

ماساژور: سجاد امیری

پزشک: تورج ملک محمدی

منبع: خبرگزاری مهر

به "فاصله زیادی تا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله زیادی تا ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید