فال آوت 76 علیرغم مسائل زیادش رایگان نمی گردد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، به تازگی شایعاتی پخش شده بود که شرکت بتسدا نسخه فیزیکی بازی فال آوت 76 (Fallout 76) را در برخی از مناطق جمع آوری نموده، تا این بازی نقش آفرینی آنلاین را به بازی رایگانی با پرداخت درون برنامه ای تبدیل کند. ولی معلوم شده علیرغم مسائل متعدد این بازی، بتسدا قصد انجام چنین کاری را ندارد.

فال آوت 76 علیرغم مسائل زیادش رایگان نمی گردد

یکی از بازی نماینده های فال آوت 76 در توییتر از این که بازی چند ماه بعد از انتشارش قرار است رایگان گردد، اظهار ناراحتی نموده بود. حساب کاربری رسمی بتسدا هم در جواب او نوشته است که این شایعات هیچ گونه صحتی ندارند.

با این که بازی هنوز فروخته می گردد ولی قیمت آن از 60 دلار اولیه خود بسیار کاهش یافته است. در 24 نوامبر قیمت بازی در آمازون به 35 دلار رسیده بود. قیمت بازی در حال حاضر حدود 40 دلار است.

بتسدا سعی کرد به خریداران بازی امتیازی بدهد و گفت کسانی که تا آخر 2018 حداقل یک بار وارد بازی شوند، بسته بازی های کلاسیک سری فال آوت را دریافت می نمایند. این بسته شامل فال آوت 1، فال آوت 2 و فال أوت تاکتیکس است. علیرغم آن که این بازی ها برای رایانه های شخصی هستند ولی تمام خریداران فال آوت 76 روی تمام پلتفرم ها، از این امتیاز برخوردار می گردد.

فال آوت 76 به خاطر مسائل فنی، نداشتن محتوای کافی، جلوگیری نکردن از تقلب های مکرر بازی نماینده ها و مجموعه ای دیگر از مسائل، مورد آماج حملات منتقدان و بازی نماینده ها نهاده شد. ولی با این وجود هنوز هم کسانی هستند که امید خود را مسبن به این بازی از دست نداده اند. بسیاری معقتند که بازی می توانند مانند No Mans Sky و نسخه ابتدایی فاینال فانتزی 14 می تواند بعد از یک بازسازی عمده به بازی موفقی تبدیل گردد. با این حال، درست کردن فال آوت 76 چالشی بسیار بزرگ برای بتسدا خواهد بود.

منبع: Digital Trends

منبع: دیجیکالا مگ

به "فال آوت 76 علیرغم مسائل زیادش رایگان نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال آوت 76 علیرغم مسائل زیادش رایگان نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید