گارفیلد در قالب یک دستکاری به بازی Stray آمد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، بازی ولگرد (Stray) در این مدت سر و صدای زیادی به پا نموده است. شما در این بازی در نقش یک گربه هستید که از خانواده خود جدا شده اید. شما به طور ناگهانی وارد یک شهر شده که به وسیله ربات ها اداره می گردد. ولگرد یکی از عناوین به شدت دوست داشتنی است که داستان خوبی هم دارد. طراحی محیط بازی هم بسیار زیبا بوده که باعث می گردد که شما به گشت و گذار ترغیب شوید.

گارفیلد در قالب یک دستکاری به بازی Stray آمد

کرکتر اصلی بازی یک گربه نارنجی و دوست داشتنی است. این گربه با رفتارهای گربه گونه خود و هوش بالایی که دارد سعی می نماید تا دنیای تاریک بازی ولگرد را از این شرایط نجات دهد. حال شما فکر کنید. یک گربه نارنجی دیگر هم وجود داشت که معروفیت زیادی داشت. بله گارفیلد (Garfield)! یکی از ماد سازان حرفه ای ماد گارفیلد را برای بازی ولگرد عرضه نموده است.

این ماد دارای صدای کاراکتر گارفیلد نیست. همینطور اینکه لازانیا هم در آن وجود ندارد. با اینحال یکی از جالب ترین موارد ساخته شده برای بازی ولگرد است. حضور گارفیلد در چنین دنیایی جالب است. به علت اینکه این گربه چاق چندان علاقه ای به سختی ندارد. این درحالی است که دنیای بازی ولگرد بسیار سخت و دوام آوردن در آن سخت است.

اخیراً سازندگان دست به کار شده و مادهای زیادی را برای بازی ولگرد ساختند. بیشتر این مادها هم کاراکتر اصلی بازی را به حالت های مختلف تغییر می دهد. ساخت ماد در دنیای کامپیوتر یک مورد عادی است و هر عنوان به محض حضور، ماد خاصی را دریافت خواهد نمود. شرکت سازنده می تواند از این مادها الگو برداری کند.

برای مثال اگر توانایی شخصی سازی گربه در ابتدای بازی وجود داشت، ولگرد مجذوب نماینده تر هم می شد. به طور کلی مادها ایده های زیادی را در بازی ها قرار می دهند و شرکت ها نیز می توانند از آن ها برای بهبود بازی استفاده نمایند. بازی ولگرد برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 و 5 در دسترس است.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "گارفیلد در قالب یک دستکاری به بازی Stray آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارفیلد در قالب یک دستکاری به بازی Stray آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید