فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396

به گزارش وبلاگ ایتالیا، فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت سرطان (Cancer)
    • ماه در موقعیت برج جوزا (Gemini)

فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396

فروردین

آنقدر شرایط سخت شده است که هر چقدر کوشش می کنید نمی توانید خود را نجات دهید. ولی این که بدانید چه وقت تسلیم شده و چه وقت به سعی کردن ادامه دهید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شاید اگر خودتان را زود کنار کشیده و تسلیم شوید از فشاری که در لحظه به شما وارد می گردد نجات می یابید، اما در اصل مشکلتان حل نشده باقی خواهد ماند و عظیم و عظیم تر خواهد شد. حتی اگر برایتان سخت باشد هم باید موضع خود را حفظ نموده و دست از کوشش برندارید، در ورای این فشار و استرس فعلی راهکار هایی فوق العاده برای مسائلتان در انتظار شما هستند؛ فقط به شرط آن که حاضر باشید راهتان را ادامه داده و با موانع و مسائل روبرو شوید .

اردیبهشت

بسیار خسته هستید و دوست دارید یک روز هم که شده دیگران جای شما کار نمایند ولی این برایتان ممکن نیست. شما در رابطه با نقشی که در یک فعالیت گروهی دارید دچار احساس دوگانگی و سرگشتگی شده اید، ولی خودتان هم خوب می دانید که نمی خواهید از این کار کنار بکشید؛ فقط دلتان می خواهد برخی مسائل بدون دخالت شما حل شوند. در هر صورت در ارتباط بودن با دیگران همواره می تواند الهام بخش باشد و به پیدا کردن راهکار های مناسب برای مسائلی که دارید یاری کند. خودتان را مجبور نکنید که همین امروز همه چیز را حل کنید، اگر بپذیرید که این شرایط موقتی است و با جریان پیش بروید، این تنش ها خود بخود رفع خواهند شد .

خرداد

ساده تر از آنچه تصور کنید راهکار رهایی از مسائل به ذهنتان خطور می نماید ولی این که مدام استرس داشته باشید واقعا برای شما خوشایند نیست. به جای این که صبر کنید تا این مسائل به سراغتان بیایند خودتان را از قبل برای آنها آماده کنید تا در رویارویی با آنها به مشکل برنخورید. به جای این که با اقدامات اشتباه موقعیتی که دارید را به خطر بیندازید بهتر است سرعتتان را کم نموده و یا حتی بایستید. شما در حال حاضر هیچ احتیاجی ندارید که بخواهید چیزی را به کسی ثابت کنید. پس کمی توقف کنید تا اوضاع به حالت عادی بازگردد و بدانید که دقیقا چکار باید بکنید و چه مسیری را در پیش بگیرید، پس از آن تخته گاز پیش بروید .

تیر

امروز در یکی از مراحل مهم زندگیتان به سر می برید ولی این را نمی دانید که پس از آن چه چیزی در انتظارتان است. شما دوست دارید به خانواده خود و کسانی که دوستشان دارید نزدیک تر شوید تا احساس امنیت کنید، ولی همه چیز به زودی عوض خواهد شد و نخواهید توانست برای احساس راحتی خودتان به این فرایند ادامه دهید و بایستی تغییراتی که در حال رخ دادن است را بپذیرید. شاید ندانید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت و مسیری که در پیش دارید شما را به کجا خواهد رساند، ولی باید به هر حال قدم در راه گذاشته و پیش بروید. به جای هراس و ایستادن و نگاه کردن، به خودتان ایمان داشته باشید و پرواز کنید .

مرداد

به ماه تولدتان بیش از پیش نزدیک شده اید. خودتان را برای درخشیدن در این ماه آماده کنید. شما تا همین هفته پیش هم نسبت به رابطه عاطفیتان اطمینان خیلی بیشتری داشتید، ولی حالا ناگهان دچار تردیدهایی شده اید. بهتر است عکس العمل ناگهانی انجام ندهید، زیرا به احتمال زیاد این احساس شما پایداری زیادی ندارد و چیز زیادی در رابطه تان تغییر ننموده است. شاید فعالیت های اقتصادی که در حال حاضر دارید انجام می دهید هنوز به نتیجه مورد نظرتان نرسیده باشند، ولی ثمره زحماتی که در گذشته کشیده اید و کارهایی که قبلا نموده اید به زودی قابل برداشت خواهد بود.

شهریور

امروز آمادگی هرگونه تغییر در خودتان را با شرایط کنونی دارید ولی نگران این هستید که مبادا تغییراتی را ایجاد کنید که به جای پیشرفت کردن باعث پسرفت شما شوند. راستش را بخواهید امروز قدرت تشخیص شما به آن خوبی که انتظار دارید کار نمی نماید و ممکن است عدم تمرکز تفکر تحلیلیتان باعث گردد تصمیم اشتباهی بگیرید. گمان نکنید که نتیجه همه چیز دقیقا همان طوری خواهد بود که شما در ذهن خودتان تصویر سازی نموده اید. سعی کنید امروز فقط همه جوانب و گزینه ها را در نظر گرفته و تصمیم گیری را به وقت بهتری موکول کنید. امروز شما به خوبی احساسات دیگران را درک می نماید و این می تواند به شما یاری کند قدم عظیمی برای پیشرفت رابطه عاطفیتان بردارید .

مهر

روزهای فوق العاده ای را از نظر اقتصادی و حرفه ای پشت سر می گذارید و می توانید نتیجه کارهای گذشته خود را به خوبی مشاهده کنید. شما در رابطه عاطفی خود به آزادی بیشتری احتیاج دارید و به فکر این هستید که این موضوع را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. متاسفانه امروز این بحث به نتیجه ایده آل شما نخواهد رسید و هر چه بیشتر در این مورد صحبت کنید از واقعیت بیشتر فاصله گرفته و کمتر پیروز خواهید بود. البته این بدان معنا نیست که نباید به طور کلی در این باره حرف بزنید، سعی کنید امروز بذر این مکالمه را پاشیده و آن را آبیاری کنید، بعدا برای برداشت آن فرصت کافی خواهید داشت .

آبان

امروز در موقعیت بدی گرفتار شده اید و هر چه کوشش می کنید راهی برای نجات از این تنگنا پیدا نمی کنید. راستش این معضل در واقع ساخته دست خودتان است و تا زمانی که خودتان نخواهید نمی توانید از آن نجات پیدا کنید. شما بیش از حد به گذشته خود چسبیده اید و اگر بخواهید به همین منوال ادامه بدهید موج جدیدی از انرژی که دارد به سویتان می آید را از دست خواهید داد. احساسات قدیمی خود را کنار گذاشته و راه را برای احساسی تازه باز کنید. از روبرو شدن با ناشناخته ها هراسی نداشته باشید، گنج شما در همان غاری که از ورود به آن وحشت دارید نهفته است .

آذر

شما آدم بسیار خلاق و در عین حال عجیب و غریب هستید و دوستان نزدیکتان به این ویژگی خاص شما آگاهی دارند. با این حال نمی توانید و نباید تظاهر کنید که از آینده و نتیجه ایده ها و کارهایتان مطمئن هستید. به جای این که بیش از اندازه روابط خود را به خطر بیندازید بهتر است کمی منطقی تر رفتار نموده و به استحکام این روابط یاری کنید. شما می توانید در خیال خود به هر جایی که می خواهید سفر کنید به شرط آن که پاهایتان محکم روی زمین باشد و واقعیت ها را هم ببینید. امروز روزی فوق العاده برای یادگیری است و هر چیزی که فرا بگیرید تا مدت ها در حافظه فعال شما باقی خواهد ماند .

دی

امروز پیشرفت در کارها کند شده و شما کلافه شده اید. نگران نباشید همین پیشرفت کند نتایجی فوق العاده خواهند داشت. شاید خودتان فکر کنید که دارید احساسات خود را به صورت خیلی عمیقی بیان می کنید ولی در واقع هر کلمه ای که از دهانتان خارج می گردد بجای این که به حل کردن مسائل موجود یاری کند تنها اوضاع را پیچیده تر نموده و در طرف مقابلتان ایجاد سردرگمی خواهد نمود. نه این که ایراد از شما باشد یا طرف مقابلتان نخواهد شما را درک کند، مسئله این است که در شرایط فعلی کلمات به جای نشان دادن واقعیت ها تنها شرایط موجود را مبهم تر می نمایند. در چنین مواقعی بهتر است سکوت کنید تا از بروز هر گونه سوء تفاهی جلوگیری نموده باشید .

بهمن

امروز پنج شنبه حال و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. حتی توان بلند شدن از رختخواب خود را هم ندارید چه رسد به انجام کارهای عقب افتاده! ولی تمام سختی آن همان نیم ساعت اول خواهد بود، تنبلی نکنید با وجود این که رفتار دیگران با شما به طرز قابل توجهی با مهربانی همراه است، ولی شما نمی توانید از نیات واقعی آنها اطمینان کامل داشته باشید. شما می توانید بدون هیچ سوال و جوابی خوبی هایی که در حقتان می گردد را بپذیرید یا این که با وحشت و بدبینی، رفتار محترمانه آنها را به اشتباه برداشت کنید و بعدا از این کار خود پشیمان شوید. امروز قضاوت کردن در خصوص دیگران کار خطرناکی است؛ درست است که شما ذهنی قدرتمند دارید ممکن است گاهی دچار اشتباه شوید .

اسفند

ممکن است امروز ناگهان خیلی عصبانی شوید و در نتیجه خشمتان کار اشتباهی کنید که بعدا مجبور خواهید شد آن را تصحیح و جبران کنید. تسلیم احساسات ناگهانی شدن هیچ یاریی به شما ننموده و مسئله ای را حل نخواهد نمود و در واقع می تواند شما را به مسیری اشتباه هدایت کند؛ به ویژه اگر انتظار داشته باشید همه چیز همراه با عشق و زیبایی و واقعیت باشد، بخواهید یا نخواهید برخی جاها نمی توان این چیزها را پیدا کرد. اگر ناگهان به خودتان آمدید و دیدید یک جهان کار برای انجام دادن دارید نگران نشوید. با یک برنامه ریزی درست و به موقع م یتوانید همه کارهایتان را انجام داده و از آخر هفته ای فوق العاده لذت ببرید.

تهیه شده: مجله اینترنتی وبلاگ ایتالیا

منبع: setare.com

به "فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه پنجشنبه 29 تیر 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید