فراستی حرفش را پس گرفت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران | سرویس چهره ها - پس از واکنش های منفی علیه مسعود فراستی، او در واکنشی به حاشیه ایجاد شده علیه خود صحبت کرد و مطرح کرد که هدفش توهین به خاندان ریگی نبوده است.

فراستی حرفش را پس گرفت

در ویدیویی که در ادامه آمده است فراستی در تحلیل فیلم شبی که ماه کامل شد در برنامه هفت، خاندان ریگی را خاندان لعنتی ریگی می نامد.

الناز شاکردوست در واکنش به صحبت های مسعود فراستی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از لعنتی خواندن خاندان ریگی توسط فراستی به شدت انتقاد کرد. در ادامه پست الناز شاکردوست را می بینیم.

الناز شاکردوست:

بلوچ اصیله بلوچ مهربونه! ندیدى چطور از دار جهان یه گوسفند داشتند،براى ما گذاشتن رو آتییش؟!! (بخشى از دیالوگ فائزه در فیلم ماه!)

بلوچ-لعنتى-نیست! صداوسیما و برنامه ى هفت باید جوابگوى این بى حرمتى به مردم سیستان و بلوچستان و طایفه ى محترم ریگى باشد.

#شبى-که-ماه-کامل-شد

@shabi-ke-mah-kamel-shod

پ.ن : امروز (کمتر از 24ساعت) رسماً توضیحى داده شد در این خصوص ،شبیه حرفى که پس گرفته شد! لذا شما قوم با اصالت نیز بگذرید و همچون همواره بزرگوارانه ببخشیدشان به امید روزى که قلب هاى مان سرشار از عشق و خیرخواهى گردد

مسعود فراستی نیز با انتشار ویدیوی زیر به حواشی اخیر پیرامون حرف هایش پاسخ داد و به نوعی خودش را تبرئه کرد.

نظر شما درباره مسعود فراستی و نقدهای بعضاً تندش نسبت به فیلم های ساخته شده در کشور چیست؟ دیدگاه های خود را به وسیله بخش ارسال نظر که در پایین همین صفحه آمده است، با ما در میان بگذارید.

منبع: setare.com

به "فراستی حرفش را پس گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراستی حرفش را پس گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید