مرموزترین چهره فوتبال ایران!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی در سکوت مطلقی در مورد اتفاقات فوتبالی روزهای خود را سپری می نماید. او پس از چهار سال حضور در فولاد و کارنامه قابل قبول با دو قهرمانی و دو کسب سهمیه آسیایی و صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا به یک باره و ناگهانی و با دادن یک بیانیه اینستاگرامی از فولاد رفت تا این عملکرد تا حدی در سایه قرار بگیرد و کمتر در محافل فوتبالی از آن صحبت گردد و پشت خاکستر حواشی بماند.

مرموزترین چهره فوتبال ایران!

جدایی نکونام هنوز پر از رمز و رازهایی است که دو طرف در مورد آن سکوت نموده اند و معین نیست تا چه موقع این سکوت از سوی کاپیتان سابق تیم ملی ادامه دار خواهد بود اما روزهای فوتبالی نکونام به نظر می رسد به زودی دوباره شروع گردد، لیگ برتر ایران یا شاید لیگی خارجی دوباره او را با فوتبال آشتی می دهد. او البته میراث خوبی علاوه بر قهرمانی ها و برترین رتبه فولاد در آسیا از خود به جای گذاشت، سعادت حردانی و محمد امین حزباوی که به تازگی به السد قطر پیوسته دو بازیکن آموزشگاه این باشگاه بودند که رشد زیادی در تیم نکونام کردند و البته احیای دوباره ستاره هایی چون رضاوند، احمدزاده، شیری، پاتوسی در فولاد.

باید منتطر ماند و دید کاپیتان سابق اوساسونا چه موقع دوباره در فوتبال ایران آفتابی خواهد شد و این بار با راهنمایی چه تیمی بازخواهد گشت و آیا دلایل خودش برای جدایی ناگهانی از تیم سابقش را رسانه ای می نماید و یا سکوت را همچنان پیشه می نماید.

منبع: فرارو

به "مرموزترین چهره فوتبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرموزترین چهره فوتبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید