معرفی شماری از برترین دبستان های دخترانه منطقه 4 تهران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یکی از دغدغه های خانواده ها خصوصا در شهریور ماه و قبل از بازگشایی مدارس، انتخاب مدرسه خوب برای بچه هاشان است؛ مدرسه ای که دانش آموز در آن احساس آرامش و امنیت نموده و به یادگیری علوم و فنون بپردازد؛ مدرسه ای که از کادری تحصیلنموده و مجرب برخوردار بوده و بتواند نیازهای دانش آموز و خواسته های والدین را برآورده سازد. انتخاب مدرسه خوب کاری سخت بوده و نیازمند صبر و مطالعه است. از این رو، ما برای اینکه کار شما را راحت تر کنیم، مقاله ای تحت عنوان معرفی شماری از برترین دبستان های دخترانه منطقه 4 تهران را برایتان نگارش کردیم. با ما همراه شوید تا بتوانید از این طریق، مدرسه ای مناسب را برای بچه ها خود یافته و در آینده آنان نقش مفیدی را ایفا کنید.

معرفی شماری از برترین دبستان های دخترانه منطقه 4 تهران

دبستان های دخترانه برتر منطقه 4 تهران

  • دبستان و پیش دبستان دخترانه ماه و مهتاب
  • دبستان دخترانه دولتی عدل
  • دبستان دخترانه یاس
  • پیش دبستان و دبستان دخترانه بوستان امید
  • دبستان غیر دولتی دخترانه شایستگان
  • دبستان غیر دولتی دخترانه کوشش
  • دبستان دخترانه دولتی دکتر دانشپور
  • دبستان دخترانه غیر دولتی خدیجه کبری (س)
  • پیش دبستان و دبستان دخترانه همواره بهار

لیست بالا فقط تعدادی محدود از بیشمار مدرسه ابتدایی دخترانه در منطقه 4 تهران را پیش روی شما قرار داد. مدارسی که در این لیست آورده شده اند، از نظر کیفیت آموزش، متدهای آموزشی بکار گرفته شده، نظافت و بهداشت، کادر زبده آموزشی و بعلاوه موفقیت های کسب نموده در زمینه آموزشی در جایگاه بالایی قرار دارند و می توانند جوابگوی نیازهای دانش آموزان باشند.

آشنایی کوتاه با ویژگی های بعضی از دبستان های دخترانه برتر منطقه 4 تهران

دبستان و پیش دبستان دخترانه ماه و مهتاب: در این دبستان و پیش دبستان منطقه 4 تهران از حضور برترین و دلسوزترین کادر آموزشی و مدیر و ناظم ها بهره گرفته شده و تمامی روشهای نوین آموزشی بکار گرفته می شوند. در این مدرسه، دختران شما علاوه بر دانش روز، با معنویات هم آشنا شده و سرنوشتی روشن را برای خود رقم می زنند.

دبستان دخترانه دولتی عدل: در این مدرسه که در خیابان پاسداران واقع شده، برترین و کوشاترین شاگردان مشغول تحصیل بوده و با اینکه دولتی هست، ولی سختگیری هایی را در گزینش دانش آموزان اعمال می نماید. این مدرسه کادری قوی و ساعی داشته و بچه ها شما را از نظر علمی به سطوح بالا راهنمایی می نماید.

دبستان دخترانه یاس: دبستان دخترانه یاس یکی از شناخته شده ترین مدارس منطقه 4 مرکز بوده و در زمان بازگشایی مدارس مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد. این مدرسه آمار تحصیلی خوبی داشته و از مدیریتی منظم و قوی برخوردار هست. این مدرسه برای دانش آموزان پرکوشش گزینه ایده آلی محسوب می گردد.

پیش دبستان و دبستان دخترانه بوستان امید: این پیش دبستان و دبستان دخترانه محیطی امن و آرام را برای دانش آموزان فراهم نموده و به اخلاقیات و حفظ ارزشهای فردی بها می دهد. دانش آموزان در کنار یادگیری علوم و زبانهای مختلف، به سرگرمی و شادی می پردازند و ساعاتی خوش را سپری می نمایند.

دبستان غیر دولتی دخترانه شایستگان: این مدرسه دخترانه منطقه 4، مدرسه ای با کادری شناخته شده بوده و سعی دارد با اهمیت دادن به شخصیت و افکار دانش آموزان، آنان را در مسیر رسیدن به آرزوهایشان یاری دهد. اگر بدنبال مدرسه ای هستید که تمامی متدهای روز آموزشی در آن بکار بروند، این مدرسه برترین انتخاب هست.

دبستان غیر دولتی دخترانه کوشش: دبستان غیر دولتی دخترانه کوشش برای دانش آموزان دختر پلی به سوی موفقیت قلمداد شده و آنان را از همه نظر چون مادری مهربان حمایت می نماید. این مدرسه در ساعات فوق برنامه کلاسهای خوبی را برای دانش آموزان برگزار نموده و در جهت تقویت بنیه علمی آنان گام بر می دارد.

دبستان دخترانه دولتی دکتر دانشپور: این دبستان دخترانه منطقه 4 شما را با شیوه ای نوین در امور آموزشی روبرو می نماید. دانش آموزان در کلاسهای درس و در کنار هم رفاقت و درستی را یاد می گیرند و با یاری معلمان دلسوز، برای فردایی روشن کوشش می نمایند.

دبستان دخترانه غیر دولتی خدیجه کبری (س): این دبستان دخترانه پاسداران در موقعیتی مناسب جای داشته و از نظر رفت و آمد کار دانش آموزان را ساده تر می نماید. کادر زبده این مدرسه تا مقاطع تحصیلی بالا با دانش آموز همراه بوده و تمامی نکات آموزشی را به برترین شکل ممکن به او می آموزند. این مدرسه به اخلاقیات پایبند بوده و احترام به شخصیت افراد را سرلوحه کار خود قرار داده است.

پیش دبستان و دبستان دخترانه همواره بهار: دانش آموزان دختر در این مدرسه در کمال امنیت و راحتی مشغول یادگیری علوم و زبانهای مختلف می شوند. آنان زمانی که از این مدرسه فارغ التحصیل شوند، بار علمی خوبی داشته و همین امر، یاری دهنده آنان برای ساختن فردایی بهتر است. کادر این مدرسه بسیار دلسوز و مهربان بوده و دانش آموزان را زیر چتر حمایتی خود قرار می دهند.

منبع: همگردی

به "معرفی شماری از برترین دبستان های دخترانه منطقه 4 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شماری از برترین دبستان های دخترانه منطقه 4 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید