مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریکی فولکس واگن تا رونمایی های جدید شرکت اپل

به گزارش وبلاگ ایتالیا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریکی فولکس واگن تا رونمایی های جدید شرکت اپل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه جدیدی از مک بوک پرو معرفی گردید. این نسخه را می توان شاهکار ماژولار و جدید اپل دانست که هنوز به بازار نیامده اما توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گره خودروسازی فولکس واگن رکوردی خیره کننده در پیش خرید ثبت کرد. درواقع به نظر می رسد مخاطبان بین المللی برای خرید این خودرو جذاب بیش از این تحمل ندارند و تنها در 24 ساعت، بیش از 20 هزار سفارش را ثبت نموده اند.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی وان پلاس 7 که از امروز وارد بازار بریتانیا، اروپا، هند و چین شد، به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد. اغلب به روزرسانی ها با هدف افزایش کیفیت خدمات و کاهش مسائل امنیتی انجام می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل شب گذشته از سیستم ها و ویژگی های متنوعی رونمایی کرد و جالب است بدانید که ios13 فارغ از کاربران عادی می تواند برای کاربران اهل تجارت نیز بسیار مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل برنامه ای جدیدی را معرفی نموده است که حتی در صورت آفلاین بودن دستگاه شما آن را شناسایی و پیدا می نماید. به نظر می رسد هدف از این برنامه توسعه سیستم های ردیابی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبرها حکایت از آن دارند که گوشی گلکسی j7 پرو نسخه جدیدی از اندرود پای را دریافت نموده است. به نظر می رسد شرکت سامسونگ در حال یک خانه تکانی اساسی در بخش نرم افزاری محصولات خود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریکی فولکس واگن تا رونمایی های جدید شرکت اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریکی فولکس واگن تا رونمایی های جدید شرکت اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید