مورخ آمریکایی: کسی یادی از ترامپ نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اظهار داشت که مورخان بر این باورند که دونالد ترامپ در تاریخ بنا به دلایل سیاسیِ مربوط به سیاست هایش نادیده گرفته خواهد شد.

مورخ آمریکایی: کسی یادی از ترامپ نخواهد کرد

روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود از استیو انسکیب، یک پژوهشگر نقل کرد که وی درخصوص تاریخ سیاسی روسای جمهور آمریکا از قرن 19 تا به الان آنالیز نموده و می نویسد. اما در خصوص ترامپ چیزی که شایسته نوشتن در خصوص آن باشد، نمی بیند، چراکه بیشتر روسای جمهوری که فقط یک دوره ریاست جمهوری را سپری نموده اند، نادیده گرفته می شوند.

وی ادامه داد، یک دوره ریاست جمهوری برای تاثیر گذاشتن بر یک کشور عظیم و تاثیر گذار دوره طولانی نیست، همچنین شکست ترامپ در انتخابات می تواند نشانه ای برای این باشد که او تاثیر شایان ذکری باقی نگذاشته است.

این پژوهشگر عنوان نمود، روسای جمهوری که با وجود یک دوره ریاست جمهوری توجهات را به خود جلب می نمایند کسانی هستند که کار فوق العاده و خاصی انجام داده باشند، به عنوان مثال، در این راستا می توان به جان آدامز و جان اف کندی و جیمی کارتر اشاره نمود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم مطمئن باشیم که تاریخ با ترامپ چه خواهد نمود. ترامپ دوره قدرتش همراه با رسوایی ها، برکناری ها و فجایع و نیز کرونا بود. حتی در خصوص بهترین روسای جمهوری نیز بعضی از آنها نامشان وارد تاریخ می گردد چرا که آنها کار فوق العاده و شگفت انگیزی کردند. اما بعضی دیگر از آنها به دلیل واکنش ها و اقدامات نادرست از رده پایین می آیند.

وی گفت: ترامپ تمام دوره قدرتش را با استفاده از فرمان های اجرایی به مبارزه با سال های قدرت اوباما گذراند. اما تعداد کمی از این فرمان ها موفقیت آمیز بود. تصمیمش برای خروج آمریکا از برجام چیزی نمانده بود که جنگی را با آمریکا شروع کند. همچنین او در رویارویی با کرونا باخت.

وی تاکید نمود: تمایل شدید ترامپ برای استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شد که او شبیه هیچ رئیس جمهوری قبل از خود نباشد. او مهمترین محدودیت ها میان وظایف دولتی خود و اقدامات شخصی اش را نادیده گرفته بود و از اطلاعات نادرست استفاده می کرد به همین دلیل نزاع های کلی وی عبارت از داستان هایی خواهد بود که در دروس تاریخ روایت می گردد یا به عنوان شکست هایی در زمینه مدیریت تدریس خواهد شد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "مورخ آمریکایی: کسی یادی از ترامپ نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورخ آمریکایی: کسی یادی از ترامپ نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید