موی سوخته ایلان ماسک فروش رفت! ، پول خرید توییتر فراهم شد؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس پیروز به فروش 30 هزار شیشه عطر خود شد!

موی سوخته ایلان ماسک فروش رفت! ، پول خرید توییتر فراهم شد؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا و به نقل از گیزمودو، بوی عطر ماسک درست مثل این می ماند که سر شما در حال سوختن است! به همین علت نام موی سوخته برخود دارد.

چیزی که به ظاهر به عنوان یک شوخی اینترنتی در اواخر سپتامبر آغاز شد، هفته گذشته به سرعت به واقعیت تبدیل شده و ماسک عطر خود را روانه بازار نموده و آغاز به فروش آن به قیمت 100 دلار کرد.

به عنوان عاملی برای افزایش فروش، غول فناوری حتی بیوگرافی توییتر خود را به فروشنده عطر تغییر داد و با هیجان اشاره نمود که اگر مردم بخواهند می توانند با پرداخت ارز دیجیتال دوج کوین این عطر را تهیه نمایند.

ماسک که شعله افکن و لباس زیر مردانه با برند تسلا نیز فروخته، حالا در زمینه فروش عطر نیز پیروز ظاهر شده است.

حتی در یک مقطع، او از فالوورهایش در توییتر درخواست کرد که عطر او را بخرند تا بتواند توییتر را بخرد؛ شرکتی که او موافقت نموده برایش 44 میلیارد دلار بپردازد.

او سه شنبه هفته گذشته در توییتر نوشته بود: لطفا عطر من را بخر تا بتوانم توییتر را بخرم.

بیشتر بخوانید:

  • هواپیماهایی که سقوط خواهند کرد | ایلان ماسک باید مراقب باشد

با توجه به اینکه ارزش قرارداد او باید اندازه زیادی عطر بفروشد. یکی از فالوورها به طور مفید اشاره نمود که برای دریافت 44 میلیارد دلار به اضافه هزینه های مختلف باید دست کم 440 میلیون بطری موی سوخته را بفروشد.

به گزارش رویترز، با این حال، بانک ها پیش تر موافقت نموده اند که 13 میلیارد دلار بدهی به ماسک بدهند و او نیز قبلاً 7.1 میلیارد دلار از سرمایه گذاران سهام جمع آوری نموده است. این بدان معناست که ماسک هنوز در کوشش است تا 22.4 میلیارد دلار به دست آورد.

با این حال تعیین نیست که آیا موی سوخته واقعا بوی موهای سوخته می دهد یا خیر. با این حال بعضی توصیف جالبی از آن داشته اند: درست مثل خم شدن روی یک شمع سر میز شام، اما نه به این سختی.

بعضی نیز گفته اند که این عطر بوی خوشی نمی دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "موی سوخته ایلان ماسک فروش رفت! ، پول خرید توییتر فراهم شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موی سوخته ایلان ماسک فروش رفت! ، پول خرید توییتر فراهم شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید