مقدار افزایش حقوق و دستمزدها برای سال آینده تعیین نیست

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/بوشهر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با رد کردن افزایش 10 درصدی حقوق و دستمزدها گفت: در حال حاضر هر گونه اظهار نظر در این خصوص غیرکارشناسی است.

مقدار افزایش حقوق و دستمزدها برای سال آینده تعیین نیست

حمیدرضا حاجی بابایی صبح روز آدینه در جمع وبلاگ ایتالیا با اشاره به اینکه نظام حقوق و دستمزد کشور از ریل عدالت و عقلانیت خارج شده است، اظهار کرد: چند روز پیش سید مسعود میرکاظمی(رئیس سازمان برنامه و بودجه) از افزایش 10 درصدی حقوق و دستمزدها گفتند،اما حقیقت این است که از الان هر گونه اظهار نظر در مورد اندازه افزایش دستمزدها غیرکارشناسی است.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت هماهنگی های لازم برای مشخص اندازه افزایش حقوق و دستمزدها را انجام خواهند داد، اضافه نمود: اسفند بر اساس ارکان و مولفه های تصویبی بودجه 1401 بعلاوه لایحه دولت و امکانات، شرایط، تورم و سایر شاخص های کشور پیرامون افزایش حقوق و دستمزد تصمیم گیری می گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: مجلس هفتم قانون خدمات کشوری نوشت و روی آن کار کرد و نتیجه آن رضایتمندی عمومی به ویژه برای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی شد.

حاجی بابایی ادامه داد: با این وجود بعد از مجلس هفتم به بعد هم مجلس و هم دولت در این پریشان حالی و خارج شدن حقوق و دستمزد از ریل عدالت محوری و عقلانیت یاری کردند به طوری که 21 دستگاه مهم و تاثیرگذار از قانون مدیریت خدمات کشوری خارج شدند و هر کدام برای خود حقوق ویژه تعریف کردند.

وی اضافه نمود: در شرایط کنونی قانون مدیریت خدمات کشوری تنها برای معلمان و شماری از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی به جای مانده است و سایر دستگاه ها سیستم حقوق خاص خود دارند که در نتیجه این شرایط هرچه بودجه تزریق می گردد نارضایتی خاتمه نمی پذیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: مصوبه اشتغال حداقل 50 درصد نیروهای بومی در صنایع بزرگ در تمام استان ها در اولویت قرار بگیرد و این مهم در تدوین برنامه هفتم اولویت اشتغال نیروهای بومی در صنایع بزرگ مدنظر قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مقدار افزایش حقوق و دستمزدها برای سال آینده تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار افزایش حقوق و دستمزدها برای سال آینده تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید