نادی: بعضی اقدامات خیانت به والیبال است؛ مگر همواره باید قهرمان شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران (پانا) - کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران به انتقاد از افرادی پرداخت که در اوج رقابت ها از تیم ملی جوانان انتقاد کردند.

نادی: بعضی اقدامات خیانت به والیبال است؛ مگر همواره باید قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا نادی در مورد عملکرد والیبال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، نوجوانان دنیا و جوانان دنیا گفت: وقتی تیم ملی نوجوانان در مسابقات دنیای مدال برنز گرفت و تیم ملی بزرگسالان با ترکیبی جوان و پس از پوست اندازی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرد و مقابل ژاپنی که الان پیشرفت خوبی داشته، مقتدرانه پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید، قطعا باید بگوییم والیبال نمره خوبی در امسال گرفته است.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در مورد تیم ملی جوانان کشورمان گفت: مگر باید در همه مسابقات قهرمان شد؟ مگر قهرمانی را همواره به نام یک تیم می زنند؟ باید در نظر بگیریم که این رقابت ها، دنیای است و همه برای قهرمانی می آیند، اما نمی گردد انتظار داشته باشیم که همواره قهرمان شویم. این رقابت ها فرمول برگزاری خاصی داشت و تیم ایران با یک امتیاز آن هم در شرایط رقابت نزدیک با آرژانتین و بلژیک نتوانست به جمع هشت تیم صعود کند.

وی گفت: من تعجب می کنم که بعضی ها در جریان مسابقات به نقد تیم جوانان می پردازند و از عملکرد تیم انتقاد می نمایند. بعضی ها ناجوانمردانه و شاید از روی قصد و غرض در شرایطی که جوانان کشورمان هنوز در حال مسابقه هستند، بجای روحیه دادن به آنها، اقدام به تخریب می نمایند؛ این خیانت به والیبال است.

نادی ادامه داد: چرا نیمه خالی لیوان را نگاه می نمایند؟ این تیم جوانان بوده و به لحاظ سنی شنماینده است. بهروز عطایی روی یکی از بازیکنان خود حساب نموده بود، اما واقعا دستش در حنا ماند. با این حال معتقدم جوانان ایران اصلا بد بازی نکردند و نمایش خوبی داشتند. این شرایط برای آینده والیبال ایران مفید خواهد بود.

مربی بین المللی کشورمان در خاتمه اضافه نمود: پس از خاتمه مسابقات قهرمانی آسیا به دکتر داورزنی پیغام دادم و به ایشان تبریک گفتم. داورزنی برای این والیبال زحمت کشیده و باید قدردان چنین مدیران باشیم. والیبال ما در طول این مدت افتخارات زیادی کسب نموده و باعث سربلندی خانواده والیبال شده است. من خودم به خوبی می دانم اگر نقدی وجود داشته باشد کی و چگونه مطرح کنم. اینکه بعضی ها از نام من سو استفاده می نمایند و برای خود تیم درست می نمایند اصلا صحیح نیست و اگر لازم باشد از مراجع قانونی این موضوع را پیگیری می کنم. الان هم برای خدمت به والیبال کشور اماده هستم و هر جا ببینم می توانم کمکی کنم هرگز دریغ نخواهم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نادی: بعضی اقدامات خیانت به والیبال است؛ مگر همواره باید قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادی: بعضی اقدامات خیانت به والیبال است؛ مگر همواره باید قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید