نوجوان 16 ساله برنده جام جهانی فورتنایت شد ، جایزه 3 میلیون دلاری برای بازیکن برتر رقابت آنلاین

به گزارش وبلاگ ایتالیا، جام دنیای فورتنایت که صدها نفر را از سراسر دنیا برای رقابت در بخش های گروهی و انفرادی به خود جذب نموده بود در شرایطی به انتها رسید که یک نوجوان 16 ساله آمریکایی برنده این رقابت ها شد.

نوجوان 16 ساله برنده جام جهانی فورتنایت شد ، جایزه 3 میلیون دلاری برای بازیکن برتر رقابت آنلاین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، وقتی صحبت از جایزه 3 میلیون دلاری در میان باشد، کمتر فردی می تواند برابر جایزه مقاومت کند و بسیاری در این رقابت شرکت می نمایند. اکنون نیز یک بازیکن 16 ساله پیروز شده از رقبا سبقت گرفته و این جایزه ارزشمند را تصاحب کند.

فینال این بازی ها طی روزهای شنبه و یکشنبه در شهر نیویورک برگزار گردید. 50 گروه دو نفره و 100 بازیکن درر بخش انفرادی برای جوایز مختلف این مسابقه که در مجموع 30 میلیون دلار ارزش داشت رقابت می کردند. جالب است بدانید این جوایز از بزرگ ترین جوایز درتاریخ ورزش های دنیا محسوب می گردد.

کایل گیرزدورف نام این نوجوان آمریکایی است که در رقابت های انفرادی برنده جایزه شده است. او در بخش بازی های آنلاین با لقب بوگا شناخته می گردد و نزدیک به 200 هزار دنبال نماینده در توییتر دارد. جالب است بدانید در بخش مقدماتی این مسابقات بیش از 40 میلیون بازیکن حضور داشتند اما در نهایت تنها 50 گروه و 100 بازیکن بخش انفرادی به مرحله نهایی رسیدند.

منبع: انتخاب

به "نوجوان 16 ساله برنده جام جهانی فورتنایت شد ، جایزه 3 میلیون دلاری برای بازیکن برتر رقابت آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان 16 ساله برنده جام جهانی فورتنایت شد ، جایزه 3 میلیون دلاری برای بازیکن برتر رقابت آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید