ورود اجباری به مرورگر کروم حاشیه ساز شد ، کاربرانی که خشمگین و عصبانی اند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مرورگر کروم با یک مشکل عجیب روبرو شده است. کاربران این مرورگر در بخش حریم خصوصی با مشکلاتی روبرو شده اند. یعنی با هر بار به روزرسانی به طور اتوماتیک وارد حساب های کاربری خود می شوند. موضوعی که همواره مثبت نیست.

ورود اجباری به مرورگر کروم حاشیه ساز شد ، کاربرانی که خشمگین و عصبانی اند

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از سی نت، گوگل کروم بی سر و صدا شما را مجبور به ورود به سیستم می نماید. پیش از این نیز گوگل با بعضی به روزرسانی ها یا برنامه های اجباری خود باعث ناراحتی بعضی از کاربران شده بود، این موضوع از دید بسیاری از کاربران ساده نیست که با ورود اتوماتیک به مرورگر کروم کنار بیایند.

کروم 69 در 5 سپتامبر منتشر شد و شما نیز احتمالا تا کنون متوجه شده اید که ظاهرا تفاوت هایی بین این نسخه و نسخه پیشین وجود دارد. اما اگر شما فردی هستید که دوست ندارد در مرورگر خود با حساب گوگل خود وارد سیستم شوید، ممکن است از این واقعیت ناامید نشوید که وقتی به یک سرویس گوگل مانند Gmail وارد می شوید، به طور اتوماتیک ورود خود را ثبت می کنید.

چرا ورود اتوماتیک به حساب ها کاربران را نا امید نموده است؟

یکی از مسائل ناشی از تغییر بدون اطلاع دادن به کاربران این است که افراد ممکن است در شرایطی باشند که نیزی به ورود به سیستم های خود با اکانت های شخصی را نداشته باشند. متیو گرین، استاد دانشگاه جان هاپکینز، که در زمینه رمزنگاری تدریس می نماید، در این خصوص می گوید: تا زمانی که از سیستم خارج شوید، فعالیت مرورگر شما فقط در دستگاه شما ذخیره می گردد. اما نگرانی ها در مورد قابلیت همگام سازی گوگل به صورت اتوماتیک ادامه دارد.

همگام سازی سابقه مرورگر ، نشانکها، گذرواژهها و سایر داده ها در چندین دستگاه بارگیری می گردد و می تواند به وسیله یک کاربر روشن و خاموش گردد.. این در حالیست که گوگل می گوید برای تأیید تغییر ورود به سیستم، کاربران هنوز هم باید همگام سازی را به صورت دستی فعال نمایند.

این همه عصبانیت ضروری است؟

اگر از تغییرات گوگل عصبانی هستید حق دارید اما این حجم از عصبانیت از مرورگر کروم ضروری است یا نه؟ . ما پیش از این نیز آموخته ایم که تلفن های اندرویدی هنگام ارسال سابقه موقعیت مکانی به گوگل داده های موقعیت مکانی را به گوگل ارسال می نمایند. و البته متوجه شدیم که گوگل در مورد بعضی دستیارهای صوتی با مشکل روبرو می گردد. اخیرا نیز شاهد گزارش های متعددی هستیم که گوگل در حال کار روی یک موتور جستجوی چینی است. آن هم در حالی که کارمندان گوگل به شدت نسبت به شرایط معترضند.

راه چاره مشکل چیست؟

اگر میخواهید ورود مجدد را غیرفعال کنید، می تواند در هر زمان تغییرش دهید. تنها کافیست این متن را در نوار آدرس مرورگر خود کپی و چسب بزنید: chrome: // flags / # account-consistency. سپس گزینه برچسب سازگاری هویت بین مرورگر و کوکی را غیرفعال کنید و مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید.

منبع: انتخاب

به "ورود اجباری به مرورگر کروم حاشیه ساز شد ، کاربرانی که خشمگین و عصبانی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود اجباری به مرورگر کروم حاشیه ساز شد ، کاربرانی که خشمگین و عصبانی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید