پیمان حسینی پس از پیوستن به آلانیا اسپور: برای قهرمانی در اروپا و دنیا کوشش می کنیم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوسته که این تیم برای موفقیت در جام باشگاه های اروپا و دنیا کوشش خواهد نمود.

پیمان حسینی پس از پیوستن به آلانیا اسپور: برای قهرمانی در اروپا و دنیا کوشش می کنیم

پیمان حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ایتالیا در مورد پیوستنش به تیم فوتبال ساحلی آلانیا اسپور ترکیه گفت: مدیر باشگاه آلانیا اسپور یک ایرانی و آقای فرزین دانش پور است که با او جلسه ای در تهران داشتیم. طبق صحبت هایی که انجام شد قرار است برای این تیم در جام باشگاه های اروپا، لیگ ترکیه و جام باشگاه های دنیا بازی کنم.

وی در مورد مدت زمان قراردادش گفت: فوتبال ساحلی مانند فوتبال چمنی نیست و قراردادها مدت زمان ندارد، بلکه برای تورنمنت است. من هم برای تورنمنت های جام باشگاه های اروپا، لیگ ترکیه و جام باشگاه های دنیا قرارداد بستم. اولین تورنمنت پیش رو هم جام باشگاه های اروپاست که خردادماه در پرتغال برگزار می گردد. از طرفی آلانیا اسپور قهرمان لیگ ترکیه است و برای دفاع از قهرمانی در لیگ کوشش خواهیم کرد. برای اولین بار هم جام باشگاه های دنیا برگزار خواهد شد که آلانیا میزبان این مسابقات خواهد بود.

وی در مورد بازیکنانی که در تیم آلانیا اسپور حضور خواهند داشت، گفت: مهم ترین تورنمنت های باشگاهی در فوتبال ساحلی، جام باشگاه های اروپای و جام باشگاه های دنیا است که برای این تورنمنت ها علاوه بر خودم، استانکوویچ، کاپیتان تیم ملی سوئیس و دو بازیکن برزیلی دیگر هم با تیم آلانیا اسپور قرارداد امضا نموده اند تا با قدرت در مسابقات حاضر شویم و برای قهرمانی کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیمان حسینی پس از پیوستن به آلانیا اسپور: برای قهرمانی در اروپا و دنیا کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان حسینی پس از پیوستن به آلانیا اسپور: برای قهرمانی در اروپا و دنیا کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید