چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟ ، از قیمت مناسب تا سرعت ورود به بازار

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شرکت هواوی وعده داده است یک گوشی هوشمند 600 دلاری 5G را برای فروش به خریداران آماده کند. این وعده به این معناست که گوشی جدید هواوی تقریب نصف قیمت گوشی هایی خواهد بود که رقبای این شرکت قصد ارائه به بازار 5G دارند.

چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟ ، از قیمت مناسب تا سرعت ورود به بازار

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی جدید هواوی تفاوت هایی آشکار با دیگر گوشی های این شرکت و البته گوشی های هوشمند موجود در بازار خواهد داشت و این تفاوت نیز چیزی نیست جز قیمت فوق العاده مناسب این گوشی ها. درواقع به گفته شرکت هواوی قرار است شاهد محصولی بسیار متفاوت با قیمتی مناسب باشیم.

شاید با خواندن این اطلاعات این سوال برایتان ایجاد شده باشد که اساسا چرا قیمت پایین گوشی 5G هواوی تا این حد مهم است پاسخ این سوال روشن است؛ در شرایطی که انتظار می رود گوشی هوشمند برند سامسونگ که یکی از جدی ترین رقبای هواوی است با قیمت حدودی 1200 دلار به فروش برسد، طبیعی است که قیمت 600 دلاری هواوی یک نوع هنجار شکنی و البته عاملی برای فروش بیشتر محسوب می گردد.

هوواوی از مدتی پیش توسط چندین دولت در سراسر دنیا، از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا، با ممنوعیت هایی گسترده رو به رو شده است و در نتیجه این غول مخابراتی چین میخواهد با فروش گوشی های 5G توجه مخاطبان بین المللی را به سمت خود جلب کند.

پیتر ژو، مدیر ارشد بازاریابی بی سیم در شرکت، هواوی اعلام نموده که این شرکت نه تنها میخواهد قیمت پایه گوشی های 5G خود را از 600 دلار شروع کند، بلکه میخواهد این رقم را تا سال 2020 کاهش دهد. وی در بخشی از سخنان خود گفت: بعضی از کاربران از من می پرسند که آیا امکانش وجود دارد که تا سال آینده شاهد گوشی 300دلاری باشیم؟ و من احتمال وقوع این موضوع را دور از ذهن نمی بینم.

اگر این ادعا صحت داشته باشیم کاهش قیمت مذکور هواوی را قادر می سازد تا رقبای خود را شکست دهد. به عنوان مثال، گلکسی S10 5G سامسونگ یکی از قوی ترین رقبای هواوی است که می تواند از این قیمت ها به شدت متضرر گردد. سال گذشته، شرکت هوآوی اپل را تبدیل به دومین سازنده گوشی های هوشمند در دنیا کرد و اکنون خود را برای سلطه دنیای آماده می نماید.

منبع: انتخاب

به "چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟ ، از قیمت مناسب تا سرعت ورود به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گوشی 5G هواوی رقبا را شکست می دهد؟ ، از قیمت مناسب تا سرعت ورود به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید