موبایل، تبلت و گجت ها

شاسی بلند مالی تویوتا به ایران رسید، عکس

یک شرکت واردکننده نو، نمونه های اولیه شاسی بلند مالی تویوتا را جهت اخذ مجوزهای شماره گذاری و عرضه به ایران آورده است. تویوتا کرولا کراس در دو تیپ بنزینی و هایبرید به گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس آمده است.

14 فروردین 1403

ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)

ربات ایمو (EMO) جالبترین حیوان خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که مطمئنا در اولین برخورد شخصیت و مجذوب کنندهیت ش توجه شما را جلب خواهد نمود. ایمو با سنسورهای متعدد و فناوری های پیشرفته ای ساخته شده است و می تواند به خوبی دنیا اطراف خود را کاوش کند. این ربات...

29 اسفند 1402

طراحی خودرو اپل لو رفت، این ون بدون فرمان با صندلی هواپیما و تلویزیون داخلی است!

منبعی آگاه می گوید اپل در پی تولید ونی آینده نگرانه با تلویزیون داخلی و سیستم کاملا خودران بود. خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی جزئیات ناگفته ای درباره خودرو لغوشده اپل که با نام پروژه تایتان شناخته می شد، فاش کرده است.

21 اسفند 1402

هواوی P70 به این زودی ها عرضه نمی شود!

گفته می شود عرضه پرچمدار تازه هواوی حدود یک ماه به تعویق افتاده است.

17 اسفند 1402

حسگر اثر انگشت اولتراسونیک شیائومی

به نظر می رسد شیائومی درحال کار روی سری شیائومی 15 است. شیائومی 14 و 14 پرو در اکتبر 2023 معرفی شدند و از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می بردند.

14 اسفند 1402

لنوو از اولین لپ تاپ با نمایشگر شفاف جهان رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه CES سال جاری، دستگاه های بسیار جالبی از جمله یک لپ تاپ با نمایشگر جوهر الکترونیکی تزئینی روی درب و یک لپ تاپ که به تبلت اندرویدی تبدیل می گردد، به نمایش گذاشت. به نظر می رسد شرکت لنوو همچنان ایده های مجذوب کننده زیادی در سر دارد زیرا در...

8 اسفند 1402

تبلت شیائومی پد 6S پرو با نمایشگر 144 هرتزی رونمایی شد

شیائومی در نوترین رویداد خود، از تبلت پرچمدار نو پد 6S پرو رونمایی کرد. این تبلت با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر 12.4 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز و باتری 10000 میلی آمپرساعتی، به رقیبی سرسخت برای سایر تبلت های پرچمدار تبدیل شده است.

3 اسفند 1402

اینترنت TD LTE ایرانسل هم 34 درصد گران شد

از چند روز پیش، اخباری در شبکه های اجتماعی پیرامون افزایش قیمت اینترنت TD LTE ایرانسل دست به دست می شد. با تعیین شدن افزایش 34 درصدی قیمت اینترنت ثابت، انتظار داشتیم دیر یا زود، اینترنت TDD ایرانسل هم گران گردد.

4 بهمن 1402

هزینه تعمیر این گجت اپل هوش از سرتان می پراند!

دیجیاتو نوشت: برای تعمیر شکستگی شیشه کاور نیز باید 799 دلار هزینه بپردازید.

1 بهمن 1402

یک میلیون کیلومتر مربع به مساحت آمریکا اضافه شد

همین چند هفته پیش، یک میلیون کیلومتر مربع بر مساحت آمریکا افزوده شد که تقریباً دو برابر مساحت اسپانیا است. جهش رشد غیرمنتظره نتیجه نیروهای زمین شناسی عجیب و غریب یا تهاجم به یک سرزمین خارجی نبود، بلکه نتیجه فعالیت ایالاتی بود که تلاش می کردند ادعای مالکیت...

26 دی 1402

3 راه چاره ساده برای کنترل صدا بدون دکمه در اندروید

آیا دکمه های گوشی اندروید شما برای تنظیم صدا از کار افتاده است؟ در این مقاله 3 روش به منظور کنترل صدا بدون دکمه در اندروید را معرفی می کنیم.

17 دی 1402

با بدترین گوشی هوشمند تاریخ آشنا شوید، عکس

روزیاتو نوشت: بیشتر مردم نام V - Mobile را نمی شناسند و دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد. با این حال، در سال 2019، این شرکت گوشی های هوشمند می فروخت.

11 دی 1402

نجات زمین با بمب اتمی، پیشنهاد ناسا برای بمباران سیارک های خطرناک

ایسنا نوشت: گروهی از دانشمندان ناسا پیشنهاد کرده اند که برای منحرف کردن سیارک های خطرناک در حال نزدیک شدن به زمین، آنها در معرض بمباران هسته ای قرار داده شوند.

2 دی 1402

راهنمای خرید برترین مودم تی پی لینک؛ از معمولی تا حرفه ایراهنمای خرید برترین مودم تی پی لینک

مودم ها تنوع بسیار زیادی دارند و قطعا انتخاب یک مدل باکیفیت، کاربردی و قیمت مناسب از بین آن ها کار ساده ای نخواهد بود. اما با شناخت برندهای خوب و نیازی که دارید، می توانید گزینه ها را تا حد زیادی محدود کنید. برای مثال یکی از برترین و محبوب ترین برندهای...

27 آذر 1402

راهنمای خرید برترین پاوربانک های انکر؛ گران قیمت ولی فوق العاده

برند انکر یکی از معروف ترین برندهای فراوری کننده لوازم جانبی برای دستگاه های الکترونیکی است که با تمرکز بر کیفیت و ماندگاری محصولات خود، توانسته است جایگاه بسیار خوبی در بازار جهانی به دست آورد و از طرف کاربران بسیار مورد توجه و اعتماد قرار گیرد. پاوربانک...

23 آذر 1402

باید منتظر چه تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا باشیم؟، عکس

دیجیاتو نوشت: طبق رندرهای منتشرشده، حاشیه های اطراف نمایشگر در نسل نو باریک تر و حفره دوربین سلفی کوچک تر شده و انتهای S-Pen نیز تغییراتی داشته است.

19 آذر 1402

آیفون 15 ایده شکست خورده و قدیمی سامسونگ را کپی کرد

گوشی آیفون 15 اپل به تازگی معرفی گردید و یکی از مواردی که اپل روی آن تمرکز ویژه ای داشت، قابلیت Action Button بود. هر چند این ویژگی یک خلاقیت مجذوب کننده به نظر می رسد، اما بهتر است بدانید اکشن باتن، ایده قدیمی و شکست خورده سامسونگ بود که اپل از آن استفاده کرد.

30 شهریور 1402

هشدار گوگل به میلیاردها کاربر اندروید ، برنامه های جعلی را حذف کنید

به میلیاردها کاربر اندروید هشدار داده شد برنامه های جعلی که قوانین گوگل را نقض می کنند و حساب های بانکی را به خطر می اندازند، حذف کنند.

18 مرداد 1402

خواب خوش شبی 40 میلیون تومان!

خبرنگاران: با توجه به بحران هزینه زندگی، استرس مداوم کووید و اضطراب عمومی، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دنبال یافتن جایی برای داشتن یک خواب خوب شبانه و باکیفیت هستند.

4 مرداد 1402

راهنمای استفاده و مسائل سامسونگ گلکسی A14؛ هر آنچه باید بدانید

گلکسی A14 از جمله گوشی های مالی سامسونگ به شمار میرود که اخیرا راهی بازار شده و با توجه به قیمت، امکانات خوبی را هم در اختیار کاربران قرار می دهد. از آن جایی که طی همین مدت کوتاه، استقبال خوبی هم از این گوشی شده، تصمیم گرفتیم در این مطلب به راهنمای استفاده...

3 مرداد 1402
تعداد: (146)