کشفی عجیب در حمام که بیش از 10 میلیون بار دیده شد!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یک زن بریتانیایی در حین بازسازی خانه خود، وقتی دیوار حمام را تخریب می کرد، یک دوش نو و استفاده نشده را در پشت دیوار پیدا کرد کرد و از کشف آن شوکه شد.

کشفی عجیب در حمام که بیش از 10 میلیون بار دیده شد!

به گزارش خبرآنلاین، هانا اتو، زنی 32 ساله در همپشایر انگلستان، گفت که این خانه را در سال 2020 خریداری نموده و از آن موقع تا به امروز مشغول بازسازی خانه بوده است. او ویدئویی را در تیک تاک به اشتراک گذاشت که نشان می دهد در حین تخریب دیوار حمام (به منظور ترمیم و بازسازی)، با یک کشف عجیب روبرو شد.

اتو می گوید: دوشی که ما استفاده می کردیم باعث نشت آب در کاشی ها شده بود و چون احتمال می دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.

به گفته او، صاحبان قبلی مستقیماً روی پانل های چوبی، کاشی کاری نموده بودند که به دلیل رطوبت ناشی از نشتی احتیاج به بازسازی داشت. زمانی که او آغاز به کندن صفحات چوبی کرد، دوش دومی را پیدا کرد که در پشت کاشی ها مخفی شده بود.

هانا اتو از زمان خرید خانه خود، مشغول بازسازی خانه بوده و از همان زمان محتوای مربوط به آن را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک می گذارد و هواداران زیادی هم دارد.

ویدئوی کشف غیرمعمول او در حمام تنها در تیک تاک بیش از 10 میلیون بازدید داشته است.

منابع: upi ، newsweek

منبع: فرارو

به "کشفی عجیب در حمام که بیش از 10 میلیون بار دیده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشفی عجیب در حمام که بیش از 10 میلیون بار دیده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید