کمدین آمریکایی ترامپ را به باد انتقاد گرفت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، باشگاه خبرنگاران/ جان اولیور کمدین و بازیگر آمریکایی نسبت به صحبت های اخیر دونالد ترامپ در مورد انتخاب فیلم انگل توسط اسکار واکنش نشان داد.

کمدین آمریکایی ترامپ را به باد انتقاد گرفت

جان اولیور اجازه نداد که ترامپ از انتقادی که به برد تاریخی انگل در جوایز اسکار داشت، قِسِر در برود.

ترامپ در یک سخنرانی خود که بیستم فوریه برگزار شده بود، اکادمی اسکار را به دلیل دادن جایزه بزرگ خود به درام بونگ جون هو از کشور کره جنوبی مورد تمسخر قرار داد. او خطاب به حامیان خود گفته بود: چقدر جوایز آکادمی امسال بد بود. دیدید؟ برنده، فیلمی از کره جنوبی بود. این دیگر چه افتضاحی است. ما همین الان هم مسائل زیادی با کره جنوبی در زمینه تجارت داریم، اما ما جایزه بهترین سال را به آن ها می دهیم؟ او همچنین در ادامه نسبت فیلم سینمایی برباد رفته ابراز علاقه کرد.

ترجیح دادن بر باد رفته به فیلم انگل حداقل برای جان اولیور شگفت آور نبود. او در برنامه هفته پیش امشب با جان اولیور که از شبکه اچ بی او پخش می شود راجع به این موضوع صحبت کرد. این مجری می گوید ترامپ به این دلیل با فیلم سینمایی بر باد رفته به کارگردانی ویکتور فلمینگ ارتباط برقرار کرده که هردوی آن ها نژاد پرستانه و سابقه رفتار نامناسب با زنان را دارند.

او به مخاطبان این برنامه گفت: البته که ترامپ بر باد رفته را دوست دارد. او فیلم هایی را دوست دارد که به همایش و سخنرانی های خودش شباهت دارد. به طرز فجیعی طولانی به طور باورنکردنی نژادپرستانه است و داستان آن بر یک شخصیت ثروتمند تمرکز دارد.

منبع: همگردی

به "کمدین آمریکایی ترامپ را به باد انتقاد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمدین آمریکایی ترامپ را به باد انتقاد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید