گوشی می 10 شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، انتظار می رود گوشی می 10 شیائومی به زودی به عنوان گوشی جدید برند شیائومی معرفی گردد و این در حالی است که گفته می گردد این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 865 خواهد بود.

گوشی می 10 شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک منبع مطلع چینی که معمولاً با اطلاعات داخلی خود قابل اطمینان است ، خاطرنشان کرد که پرچمدار آینده شیائومی دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود و این دقیقاً همان چیزی است که قرار است در می نوت 10 نیز وجود داشته باشد.

این گوشی نخستین گوشی هوشمند با جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ و آخرین پرچمدار Qualcomm SoC خواهد بود. انتظار می رود گوشی می 10 شیائومی دارای چهار دوربین در بخش پشتی و طراحی مشابه با می 9 باشد؛ تنظیم عمودی در گوشه بالای سمت چپ ، بدون اثر انگشت یا هر چیز دیگری در پنل پشتی.

به نظر می رسد در بخش جلویی نیز یک صفحه نمایش اولد با طراحی برخوردار از حفره پانچ برای دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ را ببینیم. شایعات دیگر حاکی از سرعت شارژ فوق سریع با حداکثر66 وات برای یک نسخه حرفه ای از تلفن است ، به این معنی که این باتری در 35 دقیقه شارژ می گردد. همچنین برآورد هایی وجود داشت که ممکن است می 10 پرو از باتری 4،800 میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد.

منبع: انتخاب

به "گوشی می 10 شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی می 10 شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید