15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: حدود 15 هزار نیکوکار یزدی حمایت 4143 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.

15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، غلامرضا مشعل چی با بیان این که مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند، گفت: حامیان نیکوکار استان یزد طی شش ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 817 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت ارزنده مردم خیراندیش استان یزد در امر خدمت رسانی بهتر به محرومان، افزود: حدود 15 هزار نیکوکار یزدی حمایت 4143 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.

معاون کمیته امداد استان ادامه داد: کمک های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت، هزینه می شود.

وی اظهار داشت: مردم خداجوی استان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم یا فرزند نیازمند(محسنین) مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به آن ها کمک کنند.

به گفته این مسئول، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) 096887، بخش های نیکوکاری نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه های اینترنتی emdad.ir وmohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید