آزمون هوش؛ در تصویر رئیس و کارمند را شناسایی کنید!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، در تئوری زبان بدن، فردی که دست طرف مقابل را به زیر بکشد، موقعیت پیشرو را به خود اختصاص می دهد، حال در اینجا با نام مستعار رئیس.

آزمون هوش؛ در تصویر رئیس و کارمند را شناسایی کنید!

شما با یاری سوال هوش تصویری امروز خواهید توانست، تیزبینی و نکته سنجی خود را به رخ همگان بکشید. آزمون شناسایی رئیس و کارمند مجله خبری چشمک از آن جمله معما های تصویری است که می تواند به خوبی فکر و توانائی های شناختی شما را مورد آزمایش قرار داده و به چالش بکشد.

شما در این آزمون باید بتواند در زمانی که معین شده است، کارمند را از رئیس تشخیص دهید.

به باور بسیاری از کارشناسان حوزه سلامت فکر کردن و تمرکز بر روی یک چیز برای حل یک مشکل، می تواند سلول های مغز را به فعالیت وادار کند. این فعالیت حکم یک ورزش عالی برای این عنصر حیاتی بدن به شمار می رود. ورزش منظم جسمی و مغزی و نیز یک رژیم مناسب غذایی می تواند مانع از وقوع بیماری های مختلف قلبی و مغزی در میانسالی و کهنسالی گردد. آزمون شناسایی رئیس و کارمند نیز یک تمرین مناسب برای مغز شماست.

شما با یاری آزمون شناسایی رئیس و کارمند می توانید سطح نکته سنجی خود را در کمتر از 20 ثانیه متوجه شوید. ارائه پاسخ مناسب از سوی شما به معنای تیزبینی و دقت شماست. در این تست هوش از شما خواسته می گردد که حدس بزنید رئیس و کارمند تصویر بالا کیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی رئیس و کارمند

همانطور که اشاره شد شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی رئیس و کارمند باید تا میزان ای باز زبان بدن آشنایی داشته باشید. تک تک حرکات بدن براساس موقعیت افراد قابل تحلیل است. اگر پاسخ را هنوز پیدا نکردید، 8 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می گردد...

شاید بسیار شنیده باشید که یک دست دادن ساده می تواند چیز های زیادی را در خصوص یک شخص از جمله شرایط اجتماعی او آشکار کند.

مرد سفیدپوش کارمند است، زیرا او در تصویر شرایط دست دادن غالب را ندارد. پاسخ آزمون شناسایی رئیس و کارمند، همان طور که قبلا هم اشاره شد در زبان بدن است. اگر دقت نموده باشید نوع خم شدگی آرنج و موقعیت شست انگشت مرد کت و شلواری بر مرد پیراهن سفید رجحان دارد و در عکس معین است.

در تئوری زبان بدن، فردی که دست طرف مقابل را به زیر بکشد، موقعیت پیشرو را به خود اختصاص می دهد، حال در اینجا با نام مستعار رئیس.

منبع: چشمک

منبع: فرادید

به "آزمون هوش؛ در تصویر رئیس و کارمند را شناسایی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون هوش؛ در تصویر رئیس و کارمند را شناسایی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید