ابلاغ اولویت های مالی وزارت کشور در سال 99 به استانداران

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دین پرست گفت که وزیر کشور شنبه اولویت های مالی وزارت کشور در سال جهش فراوری را ابلاغ می نماید.

ابلاغ اولویت های مالی وزارت کشور در سال 99 به استانداران

به گزارش ، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان اینکه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر فردا (شنبه) اولویت های مالی این وزارتخانه را در سال 1399 که سال جهش فراوری نام دارد، به استانداران سراسر کشور ابلاغ می نماید، گفت: این سیاست ها در جلسه ستاد های مدیریت کرونا و اقتصاد مقاومتی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می گردد، اعلام خواهد شد.

او توضیح داد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش فراوری و نقش محوری وزارت کشور در ایجاد هماهنگی میان دستگاه های اجرایی در استان ها، ابلاغ این سیاست ها نقش موثری در تحقق برنامه های دولت و نظام در این عرصه خواهد داشت.

دین پرست، گزارش استانداران فارس و سیستان و بلوچستان را درباره شرایط مدیریت بیماری کرونا در این استانها، آخرین شرایط اجرای اسناد توسعه و محرومیت زدایی و همچنین، تشریح برنامه های آن ها در زمینه تحقق جهش فراوری را از مهمترین محور های نشست ویدئو کنفرانس فردا در وزارت کشور اعلام کرد.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، یادآور شد: رحمانی فضلی طبق احکام صادره از سوی معاون اول رئیس جمهوری، سال گذشته به عنوان مشخص اقتصاد مقاومتی دو استان فارس و سیستان و بلوچستان و سپس، به عنوان مشخص این دو استان در راستای مدیریت بیماری کرونا مشخص شدند.

او گفت: به همین دلیل، استانداران استان های یادشده در این نشست ویدئو کنفرانس از آخرین اقدامات استان متبوع خود در مورد مدیریت بیماری کرونا و مسائل احتمالی موجود در این جهت گزارش خواهند داد.

دین پرست، گزارش دو استان فارس و سیستان و بلوچستان را در مورد آخرین شرایط اجرای اسناد توسعه و محرومیت زدایی، دیگر دستور کار مهم نشست ویدئو کنفرانس وزیر کشور با استانداران یادشده برشمرد و گفت: وزارت کشور برای دو منطقه سیستان و بلوچستان در سال 1397، به ترتیب اسناد محرومیت زدایی و توسعه و محرومیت زدایی و برای استان فارس نیز در سال 1398 سند پیشران توسعه تنظیم نموده و هر سه سند پس از تصویب رئیس جمهوری به دستگاه های ذیربط و مسئول ابلاغ شده است.

او اضافه نمود: استانداران در جلسه ویدئو کنفرانس روز شنبه آخرین شرایط فرایند اجرا و مسائل موجود در جهت اجرای این اسناد را تشریح خواهند کرد.

معاون مالی وزیر کشور گفت: برنامه های دو استان فارس و سیستان و بلوچستان در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش فراوری هم در نشست فردا به تفصیل آنالیز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ابلاغ اولویت های مالی وزارت کشور در سال 99 به استانداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ اولویت های مالی وزارت کشور در سال 99 به استانداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید