اتفاق تلخ برای بازیکن پرسپولیسی محبوب؛ خداحافظی مرد ضدجام با فوتبال بدون قهرمانی؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شاید روزی از راه برسد که رامین رضاییان کفش هایش را آویخته، بدون اینکه حتی یک قاب در کنار یک جام قهرمانی داشته باشد

اتفاق تلخ برای بازیکن پرسپولیسی محبوب؛ خداحافظی مرد ضدجام با فوتبال بدون قهرمانی؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا یک اتفاق نادر و عجیب برای رامین رضاییان اتفاق افتاده که همچنان هم ادامه دارد و شاید اصلا تا خاتمه فوتبال او تداوم بیابد؛ اینکه مدافع راست توانای تیم ملی، هنوز هیچ جامی در فوتبال باشگاهی کشورمان نبرده. چنین اتفاقی ممکن است تحت شرایطی برای یک بازیکن باکیفیت رخ بدهد، اما شگفتی در خصوص رامین رضاییان زمانی کامل می گردد که به یاد بیاوریم او در بخشی از مهم ترین تیم های ایران بازی نموده، اما آنجا هم پیروز به کسب عنوان قهرمانی نشده است.

داستان عجیب پرسپولیس

رضاییان در راه آهن به سطح اول فوتبال ایران معرفی گردید و از همان جا هم به تیم ملی رسید. طبیعتا از راه آهن نمی توان انتظار قهرمانی داشت و همین اتفاق هم افتاد. رضاییان در ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و عضوی از تیمی شد که به خاطر کیفیت و دستاوردهایش در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد بود، اما به شکل عجیبی رضاییان با پیراهن سرخ ها هم جام نبرد. در لیگ پانزدهم پرسپولیس نایب قهرمان شد و در جام حذفی هم با قبول شکست برابر ذوب آهن از گردونه مسابقات کنار رفت. این همان مسابقه ای است که ایمان صادقی به اشتباه اخراج شد و البته خود رضاییان هم به دلایل نامعلوم از سفر به اصفهان سر باز زد. ابتدای لیگ شانزدهم رضاییان همراه مهدی طارمی به ترکیه رفت و داستان هایی پیش آمد که همه در جریان آن هستند. طارمی زودتر به پرسپولیس برگشت و رضاییان کمی دیرتر. سرخپوشان آن سال قهرمان لیگ برتر شدند، اما پیش از آنکه فصل به خاتمه برسد، برانکو عذر رامین را خواست. حتی روایت هایی وجود دارد در خصوص اینکه برانکو با درخواست اطرافیان باشگاه برای حضور رضاییان در جشن قهرمانی هم مخالفت نموده و تنها به شرطی آن را پذیرفته که رامین با لباس شخصی در مراسم حاضر گردد! بعد هم رضاییان به لیگ بلژیک و قطر رفت و فصل گذشته در دوران مربیگری یحیی گل محمدی به پرسپولیس برگشت. عجیب اینکه این بار هم حضور او با فتح جام همراه نشد و نوار 5دوره قهرمانی پیاپی سرخپوشان پاره شد. در خاتمه فصل هم به دلایلی که عمدتا غیرفنی بود، گل محمدی عذر رامین را خواست.

و حالا قصه سپاهان

ابتدای فصل سپاهان دانیال اسماعیلی فر را به پرسپولیس داد و رامین رضاییان را گرفت؛ معاوضه ای که دست کم از نظر فنی برای طلایی پوشان نوعی برد محسوب می شد. رضاییان در سپاهان بد کار ننموده. او 6گل زده و 6پاس گل هم داده و بخشی از یک تیم پرستاره بوده؛ تیمی که انتظار می رفت سال جاری قهرمان لیگ برتر گردد. همه چیز داشت خوب پیش می رفت تا اینکه بازی با ملوان از راه رسید و یک توقف بدموقع، ابتکار عمل را از دست زردپوشان خارج کرد. عجیب اینکه سپاهان در جام حذفی هم به پرسپولیس باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. بنابراین اگر این سناریو در لیگ هم تکرار گردد، رضاییان 33ساله یک فصل بدون جام دیگر را هم پشت سر خواهد گذشت. کم کم شاید روزی از راه برسد که رامین کفش هایش را آویخته، بدون اینکه حتی یک قاب در کنار یک جام قهرمانی داشته باشد. این، برای بازیکنی با کیفیت رضاییان عجیب است، واقعا عجیب.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتفاق تلخ برای بازیکن پرسپولیسی محبوب؛ خداحافظی مرد ضدجام با فوتبال بدون قهرمانی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق تلخ برای بازیکن پرسپولیسی محبوب؛ خداحافظی مرد ضدجام با فوتبال بدون قهرمانی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید