ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می پذیرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می پذیردمعاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون ارزیابی واحدهای ستادی و صف بانک را در راستای ارتقای کارآمدی عنوان کرد.

ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می پذیرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا به نقل از روابط عمومی بانک ، ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان البرز گفت: تحقق شاخص های مطلوب مالی و بانکی درگرو انجام صحیح عملیات بانکی، بازاریابی اصولی، تعامل دوجانبه با مشتریان امکان پذیر است.

وی اضافه نمود: هر موسسه مالی برای ادامه فعالیت به صورت اثربخش، احتیاجمند ارتقای سطح کارآمدی و بهره وری است و کلیه واحدهای استانی و شعب، سهم تعیینی در ایجاد کارنامه مثبت مالی بانک در بازه های زمانی گوناگون دارند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون گفت: نظام برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد بانک، با آگاهی از تکالیف ملی، شرایط شعب، مزیت منطقه ای، سابقه فعالیت ها، محصولات بانک و ابزارهای در اختیار واحدهای استانی و شعب، شاخص ها را در سطوح مختلف هدف گذاری کرده و به واحدهای استانی و شعب ابلاغ کرده اند.

شیخ زاده تصریح نمود: میزان تکالیف تعیین شده برای واحدهای استانی و شعب در تحقق مطلوب شاخص های تسهیلات پرداختی، تجهیز منابع، صدور ضمانت نامه و سایر شاخص ها نشان دهنده حداکثر هدف مورد انتظار نیست و درصورتی که همکاران شعب با آگاهی از ظرفیت های موجود در منطقه جغرافیایی تحت پوشش، زمینه ساز عملکردی فراتر از اهداف برنامه را فراهم کنند، اقدام مهمی در راستای ارتقای سیستم برنامه و عملکرد بانک به اجرا درآورده اند.

وی با اشاره به نقش مهم ابتکار و خلاقیت همکاران در ارائه پیشنهادهای کارآمد به مشتریان حقیقی و حقوقی گفت: ارکان بازاریابی و اعتباری بانک در واحدهای ستادی و صف با ارائه گزینه های متنوع به مشتریان می توانند در تأمین احتیاج واحدهای مالی و همچنین ارتقای سطح عملیات بانکی واحد خود کوشا باشند.

امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد بانک ضمن تبیین نحوه عملکرد استان البرز در نیمه ابتدایی امسال گفت: تسهیلات پرداختی استان طی این دوره بالغ بر 3700 میلیارد ریال و ارزش ضمانت نامه صادره نیز 650 میلیارد ریال بوده است.

علی غیاثی مدیر شعب استان البرز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اجرا شده گفت: برنامه ابلاغی به استان البرز تکلیف مهمی را به همکاران استان برای تحقق سهم بسزایی از موفقیت بانک تعیین کرده است و امید است با توجه به بعضی کمبودها، با کوشش همکاران نتیجه مطلوبی در سرانجام امسال در استان به وقوع بپیوندد.

لازم به ذکر است در این جلسه معاونین استان و همچنین روسای بعضی شعب منتخب مطالبی را در مورد مسائل و ارائه راهکارها مطرح نمودند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی عملکرد واحدهای بانک توسعه تعاون باهدف ارتقای کارآمدی صورت می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید