چگونه بازاریابان از اکانت های جعلی اینستاگرام متضرر می شوند؟

به گزارش وبلاگ ایتالیا، نتایج گزارش Captiv8 نشان می دهد اشاعه کاربران یا فالوورهای جعلی در اینستاگرام می تواند روند فعالیت های بازاریابان را نیز مختل کند.

چگونه بازاریابان از اکانت های جعلی اینستاگرام متضرر می شوند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، Captiv8، شرکتی است که ابزارهای تبلیغاتی را برای مدیریت کمپین های بازاریابی اثرگذار ارائه می دهد، این نهاد در جدیدترین گزارش خود به رابطه بازاریابی مؤثر و تقلب در شبکه های اجتماعی سال 2018 پرداخته است.

نتایج این پژوهش نشان می دهد؛ بازاریابان برای پیروزیت در داده های مورد احتیاج خود باید بتوانند کاربران جعلی و کاربران و دنبال کنندگان واقعی تفکیک قائل شوند.

این گزارش استدلال می نماید که این مسئله مهم است که می تواند تاثیر مالی قدرتمندی بر بازار داشته باشد. این همان موضوعی است که هم اکنون اینستاگرام در حال کار روی آن است. درواقع 2.1 میلیارد دلار برای بازاریابی انعطاف پذیر اینستاگرام در سال 2017 صرف شده است.

بر اساس گزارش Captiv8 : برای بازاریابی تأثیرگذار به طور خاص باید روی پتانسیل تحول پذیری اطلاعات تمرکز کرد ، بازاریابان احتیاج به روش های دقیق تر و قابل اعتمادتری برای شناسایی پیروان جعلی و تعامل و مقایسه عملکرد آنها با معیارهای صنعتی و البته معین مقدار دسترسی واقعی و تاثیر شبکه های اجتماعی دارند.

این شرکت در رده های مختلف بازاریابی آنالیز هایی انجام داده است(خانواده، زیبایی، مد، تفریح، مسافرت، بازی، تناسب اندام، غذا و ...) سپس به طور تصادفی 5،000 حساب کاربری تأثیرگذار اینستاگرام را در هر کدام از این زمینه ها انتخاب کرد و از اوت تا نوامبر سال جاری تحت آنالیز قرار داد.

ایده اولیه این است که پایه ای برای فعالیت استاندارد بازاریابی در شبکه های اجتماعی ایجاد گردد تا بازاریابان بتوانند پیروز تر باشند. البته، متاسفانه اغلب افرادی که در اینستاگرام مشهورند و مخاطبان زیادی دارند تعدادی دنبال کننده تقلبی هم دارند. بدترین حالت در این زمینه میانگین 14 درصد حساب جعلی بین دنبال کنندگان افراد سرشناس اینستاگرام است.

این گزارش بعلاوه می گوید نرخ مشارکت دنبال کنندگان در پیامهای افراد می تواند مقدار مناسبی برای تشخیص مشارکت ارگانیک باشد و نرخ تعامل پایین تر نشان می دهد که به احتمال زیاد تعداد پیروان افراد صرفا نمادی از از روبات ها یا پیروان جعلی است.

منبع: انتخاب

به "چگونه بازاریابان از اکانت های جعلی اینستاگرام متضرر می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بازاریابان از اکانت های جعلی اینستاگرام متضرر می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید