اطلاعاتی جدید از گوشی می 11 شیائومی منتشر شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شیائومی در این هفته در اخبار دنیای فناوری چین برجسته شده است. به دنبال تأیید رسمی تاریخ معرفی آینده می 11، این شرکت، جزئیات مربوط به رنگبندی می 11 را منتشر نموده است که نشان می دهد یک نسخه ویژه چرمی نیز وجود دارد.

اطلاعاتی جدید از گوشی می 11 شیائومی منتشر شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اطلاعات منتشر شده، در این اطلاعات شاهد بعضی از تنظیمات رنگ و فضای ذخیره سازی گوشی می 11 شیائومی هستیم.

بر اساس این اطلاعات، شاهد یک نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی به رنگ آبی، یک گزینه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی با رنگ بنفش دودی، یک نوع 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی بنفش و نسخه ویژه ای به رنگ سفید خواهیم بود. علاوه بر این گزینه های رنگی، گزارش شده است که شیائومی نسخه مخصوص بسته بندی شده با چرم را نیز منتشر خواهد نمود. هیچ صحبتی در خصوص اینکه چه رنگ هایی نشان داده می شوند یا حتی به چه شکلی هستند، وجود ندارد. تنها حدس که می توانیم انجام دهیم این است که نسخه چرمی آن ممکن است با چرم مصنوعی ساخته گردد.

افزون بر این ها حدس زده می گردد که شیائومی ممکن است می 11 را فقط در حد معرفی نگه دارد و یک مدل می 11 پرو را در ماه فوریه وارد بازار کند. هنوز وجود دو مدل تأیید نشده است، اما گزارش ها حدس می زنند که حداقل می توان انتظار مدل های می 11 و می 11 پرو را داشت.

گفته می گردد هر دو دستگاه از طراحی دوربین سلفی حفره داربا صفحه نمایش + FHD و لبه های منحنی و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ها صفحه نمایش از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می نماید.

منبع: انتخاب

به "اطلاعاتی جدید از گوشی می 11 شیائومی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی جدید از گوشی می 11 شیائومی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید