هزینه تعمیر این گجت اپل هوش از سرتان می پراند!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دیجیاتو نوشت: برای تعمیر شکستگی شیشه کاور نیز باید 799 دلار هزینه بپردازید.

هزینه تعمیر این گجت اپل هوش از سرتان می پراند!

هدست ویژن پرو اپل با قیمت 3500 دلاری برای بسیاری از علاقه مندان به فناوری، خارج از دسترس است. اما حتی اگر کسی بتواند این مبلغ هنگفت را پرداخت کند، درصورت خرابی یا شکستگی دستگاه، اپل هزینه های سنگینی را بابت تعمیر آن دریافت می کند. برای مثال، فقط هزینه تعمیر شکستگی شیشه کاور این هدست 799 دلار اعلام شده است.

اپل در صفحه پشتیبانی ویژن پرو در وب سایت خود هزینه های تعمیر این هدست پیشرفته را توضیح داده است. اگر سرویس +AppleCare داشته باشید، هزینه تعمیر شکستگی شیشه کاور ویژن پرو برای شما 299 دلار خواهد بود، اما بدون داشتن این اشتراک باید 799 دلار بپردازید تا این تعمیر برای شما انجام شود.

هزینه های هنگفت تعمیر هدست اپل ویژن پرو

اما برای دیگر آسیب های هدست ویژن پرو، اپل می گوید بدون داشتن سرویس +AppleCare باید 2399 دلار هزینه بپردازید تا مشکل دستگاه شما برطرف شود. این نرخ احتمالاً برای مسائل پیشرفته تر درنظر گرفته شده است، اما جزئیات دقیقی درباره آن ها در دسترس نیست.

بااین حال، هزینه 2399 دلار که معادل بیش از دوسوم مبلغ یک ویژن پرو نو خواهد بود، هزینه سنگینی برای تمام کاربران محسوب می شود. به همین علت احتمالاً بیشتر کاربرانی که به سرویس +AppleCare دسترسی دارند، شاید بهتر باشد که از این خدمات استفاده کنند. البته سرویس +AppleCare هم چندان ارزان نیست و برای خرید اشتراک 2 ساله آن باید 499 دلار هزینه کنید.

هدست پیشرفته اپل ویژن پرو از روز جمعه برای پیش خرید در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است و تنها کاربران ساکن آمریکا می توانند آن را سفارش دهند. این محصول از 13 بهمن ماه رسماً وارد بازار می شود و ظاهراً سفارش های تازه از اواخر اسفندماه به دست خریداران خواهد رسید. دیروز تیم کوک، مدیرعامل اپل، ویدیوی مجذوب کنندهی از فرایند ساخت این دستگاه را به اشتراک گذاشت.

  • بروزرسانی واتساپ با یک قابلیت مهم و کاربردی!

  • بروزرسانی های مجذوب کننده نرم افزار رایگان تماس ویدئویی گوگل/ عکس

  • ربات پیشرفته ای که روی آب راه می رود

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هزینه تعمیر این گجت اپل هوش از سرتان می پراند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تعمیر این گجت اپل هوش از سرتان می پراند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید