اینزاگی: می خواهیم حاصل 5 سال تلا ش مان را مقابل بایرن مونیخ بسنجیم، خوشحالم که کلوزه را دوباره در المپیکو می بینم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو مصاف شاگردانش با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را فرصتی برای آزمودن عیار واقعی تیمی دانست که پنج سال هدایتش را بر عهده داشته است.

اینزاگی: می خواهیم حاصل 5 سال تلا ش مان را مقابل بایرن مونیخ بسنجیم، خوشحالم که کلوزه را دوباره در المپیکو می بینم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه شنبه) تیم فوتبال لاتزیو مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پایتخت ایتالیا به وبلاگ ایتالیا گفت: این بازی زمانی برای سنجیدن حاصل پنج سال کوشش مان با یک گروه از بازیکنان فوق العاده است. ما می خواهیم بهترین بازی را که می توانیم، ارائه کنیم و از بازی مان لذت ببریم. بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان و جام دنیای باشگاه هاست. پس ما بیش از آنکه بخواهیم روی نقاط ضعف این تیم مانور دهیم، می خواهیم روی نقاط قوت خودمان کار کنیم. در این سال ها ما فینال ها زیادی را تجربه نموده ایم پس می دانیم که رویکردمان در چنین بازی هایی باید چگونه باشد. ما سعی می کنیم که با احتیاط و تواضع همیشگی مان بازی کنیم. درست است که بایرن مونیخ در آخرین بازی اش باخته، اما این اتفاق بعد از پنج پیروزی این تیم رخ داد.

میروسلاو کلوزه مهاجم آلمانی سابق لاتزیو به عنوان دستیار هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ به استادیوم المپیکوی شهر رم برمی شود.

اینزاگی در این باره هم گفت: من خوشحالم که دوباره او را اینجا می بینم. کلوزه در اولین بازی های من به عنوان سرمربی لاتزیو یاری های بزرگی کرد. به من چیزهای مثبت فراوانی درباره قابلیت های مربیگری او هم گفته شده است، اما من فکر می کنم که ما می توانیم بازی هایی این چنینی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم.

تیم های فوتبال بایرن مونیخ و لاتزیو از ساعت 23:30 امشب (به وقت تهران) در استادیوم المپیکو برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ایتالیا بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینزاگی: می خواهیم حاصل 5 سال تلا ش مان را مقابل بایرن مونیخ بسنجیم، خوشحالم که کلوزه را دوباره در المپیکو می بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینزاگی: می خواهیم حاصل 5 سال تلا ش مان را مقابل بایرن مونیخ بسنجیم، خوشحالم که کلوزه را دوباره در المپیکو می بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید