ترابزون اسپور پیشنهاد سامپدوریا برای حسینی را رد کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پیشنهاد سامپدوریا برای به خدمت دریافت مدافع ایرانی آبی وعنابی ها را رد کرد.

ترابزون اسپور پیشنهاد سامپدوریا برای حسینی را رد کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، بوراک ذیهنی، خبرنگار نشریه دامگا ترکیه اطلاع داد، باشگاه سامپدوریا روز گذشته (دوشنبه) به منظور به خدمت دریافت سیدمجید حسینی پیشنهادی دو میلیون یورویی به ترابزون اسپور ارائه داده است، اما مدیران این باشگاه ترکیه ای پیشنهاد این باشگاه از سری A ایتالیا را رد نموده اند.

نشریه ترکیه ای دامگا پیش از این اطلاع داده بود، با وجود اینکه باشگاه ترابزون اسپور به دنبال ارائه پیشنهادی جدید به سیدمجید حسینی برای تمدید قراردادش است، دو باشگاه ایتالیایی، دو باشگاه روسی و یک باشگاه آلمانی خواستار به خدمت دریافت این مدافع 23 ساله هستند.

باشگاه ترابزون اسپور که اخیراً بند تمدید یک ساله قرارداد مجید حسینی را فعال کرد تا او را تا سرانجام ماه ژوئن 2021 در اختیار داشته باشد، میخواهد به این مدافع ایرانی قرارداد دو ساله جدیدی را پیشنهاد دهد و او را برای مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشد.

حسینی 24 ساله که پس از درخشش در جام جهانی 2018 روسیه با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران، با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به ترابزون اسپور پیوست، در جمع آبی وعنابی ها بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

او در فصل جاری در 28 بازی برای ترابزون اسپور به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترابزون اسپور پیشنهاد سامپدوریا برای حسینی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابزون اسپور پیشنهاد سامپدوریا برای حسینی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید