باید منتظر چه تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا باشیم؟، عکس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دیجیاتو نوشت: طبق رندرهای منتشرشده، حاشیه های اطراف نمایشگر در نسل نو باریک تر و حفره دوربین سلفی کوچک تر شده و انتهای S-Pen نیز تغییراتی داشته است.

باید منتظر چه تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا باشیم؟، عکس

سال 2024 با معرفی پرچمداران تازه سامسونگ، یعنی گلکسی S24 شروع خواهد شد. تا به امروز در گزارش های مختلفی به مشخصات این دستگاه ها اشاره شده است و اکنون تصاویری منتشر شده که در آن ها طراحی گلکسی اس 24 اولترا با گوشی های پرچمدار سال های گذشته سامسونگ مقایسه شده است.

طبق تصاویری که به وسیله Ice Universe، منبع قابل اعتماد صنعت فناوری، به اشتراک گذاشته شده، گلکسی S24 اولترا در مقایسه با S23 اولترا (و حتی S22 اولترا) تغییرات جزئی خواهد داشت. به عنوان مثال، همان طور که در تصاویر زیر نیز قابل مشاهده است، کره ای ها در اس 24 اولترا حاشیه های اطراف و پایین نمایشگر را کمی باریک تر طراحی نموده اند. علاوه براین، حفره مخصوص دوربین سلفی نیز کمی کوچک تر شده است.

تغییرات گلکسی S24 اولترا نسبت به دستگاه های قبلی

S23 اولترا در سمت راست و اس 24 اولترا در سمت چپ دیده می گردد.

تغییر دیگر گلکسی اس 24 اولترا نسبت به مدل های قبلی، به دکمه های پاور و تنظیم صدای دستگاه مربوط می گردد که اکنون کمی پایین تر از موقعیت قبلی خود قرار گرفته اند.

گلکسی S23 اولترا در راست و گلکسی S24 اولترا در چپ.

یکی از ویژگی های مهم چند سال اخیر گوشی های اولترای سامسونگ اضافه شدن پشتیبانی از S-Pen بوده است که این روند از گلکسی S21 اولترا شروع شد. حالا سامسونگ در S24 اولترا تغییراتی در این زمینه ارائه نموده است و همان طور که در تصویر زیر دیده می گردد، بخش انتهایی قلم حالت تخت پیدا نموده است و می توانید آن را در حالتی که داخل دستگاه قرار گرفته است در تصویر زیر ببینید. انتهای قلم در مدل های قبلی S-Pen به صورت گرد طراحی شده بود.

علاوه بر این موارد، تصویر دیگری به وسیله Ice Universe منتشر شده است که S24 اولترا را در کنار S23 و S22 اولترا نشان می دهد. نکته قابل توجهی که در این تصویر دیده می گردد، تفاوت میزان اس 24 اولترا نسبت به S23 اولترا است که به گفته این منبع، میزان دستگاه نسل قبل 163.4 میلی متر و میزان دستگاه آینده 162.3 میلی متر است. بعلاوه براساس ادعای او، عرض S24 اولترا 79 میلی متر و وزن آن 233 گرم است.

هفته گذشته نیز تصاویر زنده گلکسی S24 اولترا در کنار نسل قبلی منتشر شده بود که تغییرات طراحی آن را نشان می داد. براساس گزارش های قبلی، این دستگاه احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد و 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. بعلاوه اخیراً والپیپرهای سری گلکسی S24 برای دانلود در دسترس قرار گرفتند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "باید منتظر چه تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا باشیم؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید منتظر چه تغییرات ظاهری در گلکسی S24 اولترا باشیم؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید