با بدترین گوشی هوشمند تاریخ آشنا شوید، عکس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، روزیاتو نوشت: بیشتر مردم نام V - Mobile را نمی شناسند و دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد. با این حال، در سال 2019، این شرکت گوشی های هوشمند می فروخت.

با بدترین گوشی هوشمند تاریخ آشنا شوید، عکس

اینکه این شرکت خود آن ها را تولید می کند یا خیر جای بحث دارد و مطمئنا هیچ کسی افتخار ساخت این گوشی را نمی پذیرد. در واقع، یافتن اطلاعات در مورد آن سخت است.

  • زندگی در سیارات دیگر ممکن است اما به یک شرط

با این حال، N8 - N در دسترس بود و می توانستید آن را از آمازون خریداری کنید. پیدا کردن مشخصات گوشی سخت است، اما بررسی های کاربران همان جایی است که باید دنبال ویژگی ها بگردید. اول اینکه N8 - N تنها 2.9 ستاره از 5 ستاره از جانب کاربران را کسب کرده است. در واقع تقریبا نیمی از رتبه بندی ها فقط یک ستاره به این گوشی داده اند. یکی از کاربران گفت: این یک تکه زباله است، یک ماه کار کرد و برای همیشه از کار افتاد.

شاید بهترین بررسی از طریق کانال محبوب بررسی فناوری Unbox Therapy در یوتیوب اجرا شده باشد، جایی که یک نسخه کاملاً نو از این گوشی از جعبه خارج شد و پس از پنج دقیقه استفاده خاموش شد. خود این بررسی بسیار سرگرم کننده است و تنها زمانی بهتر می شود که یک بار دیگر و قبل از خاتمه ویدیو، خودبخود خاموش می شود. اگر این گوشی نتواند حتی برای پنج دقیقه اول استفاده روشن بماند، قطعاً V - Mobile N8 - N می تواند بدترین گوشی هوشمند تاریخ باشد.

  • کشف بقایای موجودات دریایی بالای کوه اورست/ عکس

  • پیشرفت خیره کننده خودروسازی که تولیدکننده داستر و ساندرو است! /عکس

  • سرعت اینترنت، صدای روزنامه همیشه حامی دولت را هم درآورد / اول سرعت را زیاد کنید بعدا قیمت را بالا ببرید

5858

منبع: خبرآنلاین

به "با بدترین گوشی هوشمند تاریخ آشنا شوید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بدترین گوشی هوشمند تاریخ آشنا شوید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید